2011年1月28日星期五

xxx珠桑拿 失望

見到格離台有新ad, 好似幾好玩~就去試下啦 。

星期六2點15到羅湖,等公車等了差不多25分鐘
好啦,以為上左車好快到,
結果又塞車,由黃具嶺塞到沙灣
好啦,落左車, 又要行成10分鐘
入到sn, 個環境仲差過時光機, 好在個主任識講廣東話,
了解個之後,原來佢地有幾種服務~
我choose $188, 打2次j, 技c沖同我完涼先報鐘~
不過我又一次失望, 因為
技c都差不多30, 同埋是著公衣同我沖
沖完涼,佢同我打左次j,很可惜,是床尾
好在手法不差......
打完j,就開始做服務,
結果是火山石按摩
最後打多次床尾機, 完成失望之旅
走時, 當然是坐公車.....又係等車+塞車:'(


如果c兄門有時間又有$,不防一試......
p.s. 那兒的正骨按摩也不用給小費.

真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论