2011年1月28日星期五

水鴨桑拿 山東妹報告

星期六下午六點幾去左主場水鴨,睇左幾轉囡囡,約廿幾個,都冇咩心水,諗住夜少少再黎,點知經理推介之前入過黎o既其中一條女
話細細粒波大大,小妹妹又好緊...................但我都唔記條女咩樣,於是叫返佢返黎睇下

條女係山東人,心目中山東人係高頭大馬,點知條女一米五都唔知有冇,少BABY
FAT,樣一般,但幾好笑容
經理推介到,俾下面啦,就你啦

真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

一開波............條女坐上我大脾,開始摸我,咁我咪摸返佢囉,仲一件一件咁除晒佢D衫
大波,pink
lin,咩都睇晒,呢個時候我係咁鍚佢粒lin,佢就坐左係我大脾上面磿.........磿到我都硬埋,咁就即刻除衫
雖然佢一米五,但力大無窮咁推我落床,之後係咁車........好撚激,我就係咁甩佢,佢出晒水,我兩隻手指插晒入去,佢冇反抗仲好enjoy
我都頂唔順要即刻戴套上馬,果然係好緊窄,又多水,正..........

做完一鑊後,大家都冇晒氣,係度抖......咦?未沖涼,又未起鐘喎
抖左一陣,吹下水,大家又開始手多多,摸多兩摸佢又話出水,探隻手指入去,又真係好多水喎
跟住佢就狂奶我粒lin,又戴套黎多鑊,呢次做左耐,做到我冇力郁,最後俾佢坐爆

呢鑊細佬飽晒,抖左陣就去沖涼,之後佢係度數下佢個包包入面仲有五個套,佢話要用晒佢...........唔係下嘛?!?!
佢話試過有個中坑人,兩個鐘做左五次.............佢話今日要破記錄........
姐姐仔,放過我啦,我夠架喇..........佢唔俾我著衫,我就話眼訓要訓覺,肚餓想落鐘去食飯
佢就話佢小妹妹仲餓.........我問佢做左兩次都唔飽,佢話仲未..........{:3_46:}
{:3_46:}


巴打們如果自問能力強,可以去會一會佢.........條女得16歲.....好很好很好很多水

真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论