2011年1月30日星期日

深圳聖XX真係愈來愈……

話說在等損友做中式途中, 叫個JS推油推埋PATPAT, 條褲拉到落大腿, 成個PATPAT推哂, 囡囡有意無意掃我春袋屎眼, 我就郁下移下呻吟兩聲比D反應佢話好舒服. 得到我嘅鼓勵佢就變本加厲的, 成個春袋揸哂搓下搓下,
好似D人單手玩兩球咁, 仲愈搓愈上, 咁我又GUT起個屁鼓, 佢就承勢揸住我碌野劣下劣下, 我話夠了轉身吧. 點知一轉身佢就順理成章落油揸住來打,
我仲以為去左機場, 咁我就上抓抓下摷摷.  其實我不嬲都唔喜歡打飛G嘅, 不過等緊損友火都尼埋, 幾分鐘後就比佢隻手強姦左了.
簽了小費一百.{:2_28:}

其實個JS都三十幾歲有仔有女了, 仲要咁搏真係搵食姦難!:'(

聖XX依家D鬼鼠機都唔鬼鼠了.
這算是一個補償的REPORT吧!:$

真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论