2011年1月26日星期三

上海公幹時, 順便幹埋件日本學生妹

話說去上海出trip, 有晚有friend介紹去左間日本人開既餐廳食飯. 本來都唔為意件架妹
(因為全部都係日本人, 兼且件架妹唔係靚), 食食下望向斜對面見到兩個架妹(一肥一瘦)即係dup低頭笑, 又偷望下我 . 咁我咪回番個微笑比人囉.
點知過左一陣瘦個件走埋黎用簡單國語講佢個friend(即係肥個件)鍾意我. 下!!!???? 咁直接既?? 再望真d, 嘩頂!! 肥個件隔住衫都見到對導彈.
二話不說即刻請佢地一齊坐. 心諗自己未玩過咁大波同架妹, 睇下有冇機 . 佢地係上海讀碩士, 睇落兩個都唔係wet妹, 為左可以係完trip之前可以食到,
我就同佢地去disco隊high佢地. 個肥妹真係唔飲得, 一杯magarita已經醉左.
我就打蛇隨棍上.

真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

(以下乃英文對話)

的: "我酒店好近, 不如今晚去我到."
40H:
"咁好危險架喎....."
的: "唔駛驚, 只係黎坐下."
40H:
"等我同個friend講下先....."

佢個friend好識做, 於是打的返酒店. 都未入到房就狂車. 入到房佢酒氣未過達左落床,
但用隻腳隔住我條褲捽我細佬 . 一除佢件衫, fuxk!!!!! 40H !!!!!! 雖然冇咩腰 (28"左右啦), 但即刻又揸又啜佢對奶. 睇AV睇得多,
親手玩40H就真係第一次. 之前聽人講架妹床上好玩得 (睇AV都知....), 果然冇錯. 件肥妹好快出水, 又主動幫我吹, 一路插一路嗌又講淫野.
最難忙既係, 因為酒氣關係我中途軟左 , 架妹即刻起身幫我吹爆佢兼吞精....  oh!! 我冇叫架, 係佢主動咁做,
d羅白頭平時train得d女真係幾掂.

之後個幾晚係上海佢都係住係我酒店 (當然係為左大戰啦). 之後都有keep contact,
後來有幾次去上海都有搵佢. 雖然佢知我唔會做佢條仔, 但次次佢都一call就到 (兼做埋啦). 不過女女就黎讀完書返日本lu,
之後都冇咩機會再食佢.

真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论