2011年1月19日星期三

曼克頓好多正菜

各位師兄!偶敵幾個人抬電影時偶偶兄弟同偶講:你知唔知常
平都有個陳龍哦;我話麽意思則。虧講個個陳龍是曼哈頓噶經理來噶
。又講佐好多耶備我聽。當時就有滴衝動啊!happy141上面搵到電話,第
二日我兩點偶就打過去啦。
 
   電話接佐,偶問佐情況,總有車可以黑火車站來接偶哦!歷次
好。


真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk
落佐火車出來就見到虧曼克頓部車啦!5
6分鐘甘樣就到佐酒店
啦!酒店裝修可以,但是唔知女達唔達哦!落車就見到傳說中的陳龍
啦!黑個小靚仔!上佐房之後,房間黑唔錯,有水床有玻璃,的確黑
新裝修的。我話女多唔多。虧叫佐叁批人備偶選。我話想要個高高的
噶,同埋服務一定要好噶。虧幾哈就同我講299.我話:第一次哦!達
唔達啊?虧話你試哈服務同你做到十足噶。我覺得這個299呢身材唔
錯。我話好啦,試下啦!
 
   繼續落去就黑偶好好享受一哈噶時光啦!299一入來就杠住偶黑
床上,話:親愛的!你無喲啊!跟著就開始同偶跳起熱辣的艷舞。哇
身材好真黑有好處噶哦!我性欲幾哈就想要啦,見到虧一件件捶衫落
來。真黑頂唔住啊!因為虧唔道置黑跳舞哦!虧總要來莫偶老二啊!
抬住虧好想吃偶個隻野個樣我真黑覺得偶無選錯人啊。陳龍講達昂!
跟著就去幫我沖涼啦!哇!昂昂幫偶沖完涼。虧就咬住偶邊不放開口
甘同偶吹啊!麼深喉龍啊,搖擺龍啊。同偶吹的偶真黑想閉上眼麼也
都無啷啦!最跟要就黑虧個把聲叫達我好舒服啊。299這條女真黑夠味
。巴老偶唔想甘出來噶。最終備虧吹出來啦。
 
   沖完涼來到床上邊。虧又落出張服務卡備我抬。我話算啦。虧見
偶好貴就又同我按摩!之後又開始咯哦!我最鐘意虧幫我吹簫啦!吹佐2
0分鐘甘樣。我尼次黑從後邊入去啦。虧個屁股翹翹的噶,從後邊走真
黑有彈性好舒服啊!跟著又換佐幾個姿勢!虧叫的興奮過我啊,好爽!
最後虧一個觀音坐連搞定佐偶!好啦!男人就黑甘啦,出來水麼也都
補曬啷啦。休息
哈就快落鐘啦!
 
    出來陳龍又門口等偶。問偶服務點樣!我話!放心啦下次一定會
搵你再同偶介紹個好野。
    
 各位抬哈尼幾張相!尼條女真黑夠味啊

真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论