2011年1月22日星期六

一個唔使錢都唔好去嘅場

各位c-hing,本人曾講过不會再出任何Report,因上次首次出Report時有很多c-hing話我係廣告,AD另我非常憤怒:@
,但因今次覺得呢個場真係不知所為,所以違反諾言都要向各位c-hing報告.
      
小弟於上星期買左本(蒲黃),介紹個新場,話在關口零距離,又介紹有條索女no :
!)*,如是打电話去問吓,果條大6仔話係新場黎,全套RMB358,就喺皇崗關行黎都唔使5分鐘,于是我話mark
!)*佢話返晚班,我話若10點左右會到,佢就話到之前45分鐘再打黎就OK,于是晚上我同朋友喺皇崗村食完飯,约9點再打去,果條大6仔話冇問題可以上黎,一去到接待處時都覺得心感不妙想掉頭走但係諗起
!)*就即刻乜嘢不妙感覺都冇哂(冇計,鬼叫自己咸濕咩),果度D服務員有3個喺度瞓覺,而收錢果條大6妹就喺度玩QQ,連我入左黎都唔知定唔理,然後有個類似經理嘅大6仔(因有打呔嘅)球其推左我入間房,我同佢講mark左
!)*,佢就話得啦你去冲涼先10分鐘到會帶佢黎,好嗱我冲完涼一陣就有另一個大6仔入黎同我講(E個大6仔係頭先一入黎喺度瞓覺嘅其中一個,佢同我講
!)*比客包過夜,叫我揾過第二件,我同佢講,我今日下午已打黎mark左,上黎前又再打黎確實一下,入房時再向果條類似經理嘅大6仔確認佢都話OK,而家就話比人包過夜,有冇攪x錯,講都未講完另外果2條先前瞓梗覺嘅大6仔衝埋入黎,話做乜咁x嘈,嘈x住瞓覺,之後就話唔x理,你冲左涼要唔要女都要擺低358,唔係咪想走,于是我就叫佢哋帶女入黎,佢哋就帶左2件疑似女性嘅物體入黎,一件係長髡金毛八兩金,另一件係超肥版李燦森,我話仲有冇其他比較正常似返個女人嘅,佢哋就話攪衛生個阿姨好唔好,于是為左留番條命,就擺低358然後換衫走人:@
:'( ,各位c-hing記住執到錢都唔好去E間垃圾桑拿,佢個名就係:太陽X酒店3/F果度
真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论