2011年1月24日星期一

常平靚妹困獸鬥4Q評核報告。

又放兩日假,又係我呢條香港無廉恥雞蟲出動既時候。係大約
1600HRS,我已經到達男人天堂--常平。儸左房,即刻打電話比相熟AGENT,叫佢帶D女女來睇下。隔左大約15分鐘,門鐘響起,一開門,就見到個
AGENT帶左5條女來。今次我揀左個靚妹。呢條女,身材都算平均,大家開始係張床到攬下錫下,傾下計了解了解,原來佢呀媽係越南人,即係佢係中越混血兒。跟住大家一齊沖涼,係沖涼既時候,佢已經好主動幫我洗勻全身,上到床,佢開始用口來服侍我,佢開始幫我由胸口瀨起,跟住瀨到落小腹,再跟住成支伸縮警棍係咁吞晒,真係HIGH到暈。。。呢個時候,我支伸縮警棍已經處於極度興奮既狀態,咁既環境,當然要直搗黃龍,我開始插入既時候,我感覺到佢都算幾窄,我開始加強抽插既速度,呢條女竟然用手腳箍到我實,而且微絲細眼咁開始呻吟,睇到佢咁既表情,真係令我又HIGH又興奮,插得咁上下,條女竟然要求女上男下,呢條女真係好有扑野既天分,佢係咁乘騎,我就越來越HIGH,最後我當然徹底敗係呢條女既手上。。。

真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk
扑完呢Q,沖完涼,大家欖住休息一陣,跟住我話落街食飯,點知呢條女同我講,佢話今晚要做愛做到我死為止,為左節省時間,佢話不如係酒店餐廳叫飯上來食,我當然無問題,食完飯,大家欖住睇電視,點知昨晚電視淨係播埋D有關地震既新聞,欖欖下,我又開始硬,點知呢條女重侯擒過我,佢一見我硬左,就主動幫我帶袋,跟住重主動擒上來,經過一輪大戰,又完成第二
Q,我諗住做完呢Q,有得休息下啦,點知呢條女重係咁同我傾計,不過佢隻手就係咁係我個胸同伸縮警棍到游走,佢愛撫既手勢都算OK,摸得都算舒服,比佢摸摸下,我又開始有少少反應,呢條女真係好有HEART,佢竟然蜷落被竇幫我吹,比佢吹得幾吹,我又再堅硬如石,老虎蟹就老虎蟹啦,既然佢要扑野,我絕對唔可以示弱,唔可以影衰香港既雞蟲,呢一Q,真係做左好耐,大家都做到大汗疊細汗,經過一輪呻吟聲,雙方身體既碰撞聲,水聲,最後大家都同登扑野既昇華境界。。。做完3Q,已經差不多2300HRS,而且大家都消耗左唔小能量,又開始感到肚餓,於是我打電話落西餐廳,叫宵夜齊齊食,食完宵夜,大家欖住訓,訓到第二朝大約0900HRS,起身做埋MORNING
Q,跟住齊齊沖涼,沖完涼,一齊落酒店西餐廳食自助早餐,食完早餐,大約1030HRS,大家各行各路,呢個常平靚妹困獸鬥4Q又完滿結束。

總使費:  酒店(帆船酒店,包自助早餐。):268 
    條女過夜(連小費打賞):450   晚餐連宵夜(帆船酒店巴里島西餐廳):170           半島水療正骨(連小費):158 
 酒店沐足按摩開大:258   和諧號來回:80          一共1384毛澤東。

真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论