2011年1月19日星期三

超勁射波

去開鳳凰路麗c出火,始終覺得個個女服務都差唔多上下冇乜特別,不過今次終于有新鮮野玩-射波.今日收工照舊一支公響交通樓等車,四眼姐姐見我好熱情拖我上車,直殺淫巢,沖完涼見都有幾位淫兄響大廳睇緊世界波按腳,我都坐低飲杯野食個公仔面頂住個肚先,發話就不多講了。walk-in唔使等女,按摩都算勤力手勢又唔差,按30MINS摞油推背,其實推背冇乜特別只不過,佢十指好好溫柔撫摸我老友玩我個袋又痕有癢,條野即刻硬晒,跟住又用手指帶住個套插我屎眼,不過個人覺得冇乜感覺,如有CHING鐘意咁樣玩法嘅可以試下。佢繼續系咁玩我條野足20分鐘,我終于頂唔順轉番身扯高佢件衫,對燈即刻跌晒出來,我就手口同時進攻,佢叫聲好特別“寶貝,大力點...寶貝大力點...”跟住條女好主動摞埋我只手剿佢下面,下面已經泛濫成災...在那一刻我地真系好投入激過開大,小弟終于控制不住同佢講“我想對住波射”,條女完全冇反抗,結果“射波”,今次打和,諗住下次贏番佢!條女都贊我好識玩,我梗系沾沾自喜la...埋單百陸蚊絕對surprised。
真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论