2011年1月20日星期四

左佐敦SPA

本日去左佐敦做SPA,名字大約是世界玩完..由於見佢個水牌寫住
SPA348/100min所以才嘗嘗,睇情況大戰已暗中開始了,但願遲d連老尖也可以減至呢個價錢,咁就各水療友有福了!由於而家90min推油推拿一般都系收298,多50蚊換多十分鍾享受加上水療及磨沙,比較似d樣! 
    
打JJ時當然要揭開底牌,雪糕球全熟但仍有彈性、球上車厘子也粉嫩可愛...當然要擺落口到品嘗了!我就好似一只青蛙咁曲埋對腳,佢就推下淋巴、猜下丸丸、磨下腸腸..一d都唔急,不過雙眼似乎一直望住大門之小玻璃窗,怕是有人經過望到..其實內暗外光,如果唔系停留地仔細張望,咩都見唔到的!(此時我肯定她是新來也是新入行的!)...名叫甚麼也忘掉了,反正不會翻兜!答:好!要給我一百!哦!原來推淋巴=打JJ!(一百歲唔死都要與時並進!)推油尚算合格,不過推左好耐都冇越軌舉動,最後竟然問我:推唔推淋巴?按是按得十分用心用力,時間也頗長,喜?骨人士應感滿意!然後才問我是否推油..這個好比去到深井榕記,唔會有伙記問你要唔要燒鵝?只會問你要幾多:例牌定全只!十分八分鍾時間足夠佢蛇王及鋪好床單,上床後仔細幫我抹掉身上水份,然後按摩,由於身型關系,所以下下有力,鞭鞭到肉..不過有樣習慣不太好,就是隔巾按摩,隔住毛巾按摩不是不好,唔知點解佢按幾下要換位置時,一定要拎起毛巾再鋪過再掃平再按,如事者我就變左人肉熨衫板似的!到浸浴時,沒有在旁侍浴,呢樣要扣分!總結:今日出去玩雖然無咩收獲,但系都覺得幾開心。
真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论