2011年1月23日星期日

第一次DG之旅 富盈酒店

我第一次DG之旅是發生在富盈酒店,當晚是某會老細生日,在沙河
白雲區病院對面的大豪城夜總會,飲完一輪之後,老細興奮吹雞落東莞,當時自己聽過要落去,心情忐忑不安,又高興又緊張,由於以前就聽人講得多,宜家真系要親自去體驗,真系太好拉。當時記得系成廣深高速,行著10分多鍾,老細開始打電話俾部長訂房。哇,當時手心都系汗啊。

真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk
 
     一到富盈已經發覺好多粵A牌既車停系度,原來甘多GZ
LY,當晚記得好似有會明星出席流動住系富盈(聽聞是成龍,而且D人講間酒店成龍都有股份,唔知真定假),唔理甘多,跟住大佬們急急腳入電梯,上到去即刻就入經俾系度等候的靚女部長帶入房間。系房間等既時候,我自己已經可以聽到自己既心跳聲,為此還特別走過去另外一位朋友房特地問拿野。

 
    
終於,輪到我揀女拉,當時記得部長帶著四條女入來,部長話列個好啊,當時對於一個處於緊張狀態既我,就甘答著句好就揀著拉。非常求其--是B牌(我個朋友入去之前已經講我聽,唔岩就換,揀到自己岩為止的話已經健忘曬,出來過陣見到個個都個後生甘靚,唉,都怪自己)

 
     不外固然我揀既JS
唔系好後生(手毛又長兼多)不外好彩服務一流,入到去沖涼完全唔使自己育手,身就用BOBO同我洗(好大下家),細佬當然就用口拉,因為第一次,系距了得既口功之下,好快,我既千萬子孫沖入距口中。好有快感。
沖完涼,當然就是ISO服務,去過既應該都知道。當然第一次去過度,好多野都有JS主導,自己就任其擺布,萬事都有生手開始,唔系點會有宜家既我呢!!!
 
     落鍾,系走廊見多其它朋友揀既JS,好後悔自己甘早就揀定。。。。。。。。。。。
真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论