2011年1月25日星期二

27th Dec 東樂兩Q(前美清)報告!

睇雜誌見到九號短髪大波即打電話問吓價錢,A餐$498兩個鐘任搞;B餐$398冰火body+1Q。
第日放早即上羅湖試探!
去到問好價錢對辦即去沖涼,但衞生非常一般,尤其是毛巾>.<
仲要無得鎖電話!配套非常簡陋!
經過大堂無乜人,之後入房選囡囡,頭兩轉每轉都有一個啱心水,但第一次嚟梗係睇定多幾件下次備用!
第三轉選咗唔記得孖六定孖九。囡囡留長曲髪、約五尺四、廿三四歲、眼大大、(樣似九巴Road
show女主持)但非常好笑容,同超深既溝!(事後知道佢大大對波一手揸唔晒!!)
選定之後跟囡囡入另一間房,點知佢帶我行秘道,又黑又九曲十三彎既秘道!好似Chings講東莞咁!

真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

之後去到一間有浴室既房,感覺有點似酒店!但簡陋一些!不過有鏡,正!
正題:我電話都未放低,囡囡就先嚟擁抱,仲係咁用佢對大波胸壓我,搞到我有晒生理反應。之後上床吹下水,囡囡非常好傾,對眼大大好精靈+甜美真笑容,搞到本來好「中女」既我都有d動搖,沉沉地。之後大家互相探索。發現囡囡下面被我猝到濕晒,而且好好反應。  之後攬實佢撩吓佢頭髮、耳仔,然後蜻蜓點水式咀咀,(條囡仲要不時伸條利出嚟引我車輪佢,但又唔俾,夠挑逗!)然後囡囡由耳一直鍚落我膝頭,鍚lin、再用咀幫我戴套吹……超爽!佢一邊吹一邊用手撩我lin,(仲不時望住鏡吹,仲愈吹愈淫)不斸加速,搞到我本來食B餐,忍唔住被佢吹爆,要加一舊食B餐!
好!回一陣氣同囡囡一齊沖涼,(過程好似自已女朋友咁)再調情,囡囡就用牛奶同我全身BM,然後冰火,嘩!爽到呢!之後囡囡幫我換套嚟料,我問佢錘意乜體位,佢話男上!好!見妳搞到我咁有feel,就順吓妳意。不入由自可,一入真係好舒服,雖不是好緊,但勝在囡囡識「收音機」加返分!
過程中佢呻吟聲+表情十分正,唔造作,完全係我想要,仲有兩吓夾實我全身震晒,好似高潮咁!(本人唔識分真假高潮,但都當做真先,因為嗰刻timing好啱,好好feel)最後AV式咁捉實囡囡兩隻手,等佢夾實對大波波,作最後衝刺!最正係阿囡叫我唔好拔出嚟住,要攬一陣先!呢一下搞到我諗起好似同以前條女做咁。
樣貌:80-85;
身材:85-90(因不夠白滑,所以扣分);
態度:100
因全程甜美笑容+女友feel+享受樣;
技術:80
仍有進步空間。
返食:多數唔會,因未食本來想食嗰件短髪大波囡囡,而且喺㨂女期間已發現有件白淨大波扎馬尾既正囡囡!

後記:事後囡囡送我出大堂,見到週一竟然跑馬,就問吓囡囡,佢竟然答我話唔鍾意睇馬,鍾意騎馬!仲話我無俾機會佢騎,真係被佢吹脹。不過都好,俾我第一次遇到一個咁樂天,咁有禮貌、又咁享受呢份工作既囡囡!

真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论