2011年1月28日星期五

金X灘遇上不平凡.

自從上次去完桑拿之後,念念不忘囡囡既波推,同全程光豬上身既服務。今日雖然自己一條友,都照上去。
    
 上次老友話響巷尾見到個技師相頭好,身材勁。捉左個部長黎問,留低號碼今次上黎試下。入到房,因為我上次完全無見過個技師,齋憑老友口述。我今日發現我同我老友既口味完全唔同,不過既然都黎到呢個地步,算啦!雖然唔係我杯茶,但就全程個技師都不停呻吟,係咁搵妹妹黎磨我,我差少少就想扯開少少佢條底褲插入去。不過無套響身,咁高危既事,都係睇定少少好。技師用利響我全身漫遊,越黎越落,到肚臍都仲要落。我心諗,不如質佢個頭落埋去吹啦。
       點知.....
唔駛質佢都除左我條褲仔含落去,仲瀨埋袋底。黎到呢度,我覺得我已經賺左!不過吹功就一般,無深喉同唔夠啜。之後熱雞蛋我話唔駛,然後又用左招高難度既膝頭內側半凌空,我驚佢唔夠力跌落黎,兩個膝頭鋤爆我袋袋就大件事。拿拿聲叫佢落番黎,訓響我身邊,我邊啜奶佢邊做手作仔算喇。因為技師一入房我有少少失望,所以今次無上次咁耐,閉氣求其射出黎就算喇。之後無繼續按摩,淨係清潔完,響我身上面有指尖遊黎遊去等時間過。

      總括黎講,有得吹兩野,值回票價。

真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论