2011年1月28日星期五

深圳金記口爆

尼排玩得多,想試下口爆,琴日飛過去上梅林果間金海潤指壓食大餐,部長推佐個3號比我,話系尼度嘅老師,服務有保證,咁就試下啦
關門除衫,入沖涼房一齊洗白白,坐系張紅色椅上,叉開大髀,女女跪系我面前吹,見到佢一擔一擔慢慢食,又用條利瀨,將我細佬當作雪條食
食到咁上下,我差唔多要爆,見佢仲未有停嘅意思喔,我話唔得喇,要出喇,點知佢仲加快速度,死火..唔小心一爆,爆系佢把口入邊,條女無閃避,仲一滴不流啜乾淨

真系勁呀,傳說中的口爆比我遇到..
佢啜晒之後先至去吐出黎..
咁到床上做第2Q都系果幾味嘢喇,來來去去都系D冰火,毒龍之類..
最後帶套上馬,比佢淫叫聲+瘋狂花式搞到我精盡人亡

臨走留埋佢tel,下次再翻食過
相片過兩日再加
 

真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk
 

没有评论:

发表评论