2011年1月20日星期四

新手常仔奶野報告...

是次只能總結...

終於知道點解D 師兄要咁X燥對住D囡囡...

500蚊過夜~ 超抵~


不過要注意~
囡囡有可能放飛機, 唔肯吹, 死魚, N 個可能...

頭波奶左野~ 條女跟左你出去先話唔過夜... 你老闆早響啦~
搞到我要車返佢返去退貨之餘... 仲要比100蚊佢做車馬費... 之後換囡~ 已經當堂冇MOOD... 遂條女埋黎比我審犯咁問... 兼夾語氣勁串...
出黎玩咁耐~ 咩老土野未試過丫~ 黑面吹鐘~ 唔肯吹~ 死魚~ 咩都有... 但係未試過一入房就話M到...
真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

你冇X野下話~!?
你唔想接唔出聲~!? 一係就唔過夜... 都咪話我正宗港燦~ 逐個埋黎比我審犯咁問~ 完全唔比面... 你呢樣唔得~ 果樣唔肯~
唔好乜都應承啦~

要搵D有家教既媽咪比較穩陣...


仲要揀時晨同擇日先好去~ 星期5, 6 最好唔好去...
保証冇引...

下午4點~5點呢個時晨最好~

果D 坐係度係咁玩手機既~ BLACK LIST 無論佢有幾索都好~ 一定唔好揀~
否則必定後悔...

衰X過西臉吹鐘既一樓一...


常仔呢... 真係好多90後...
搞到我好似變左玩細路...

仲有呢~ 我都係第一次搵囡囡竟然係要自己準備DOM DOM...



不過又係果個情況...
肯吹就唔比車~ 肯車就唔肯吹...

我就比條女錫到咀爛咁濟... 而我個FD就比條女吹,
不過唔比車...

完全想像唔到囡囡諗乜野...
真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论