2011年1月20日星期四

週末遠征FUHO SN

日無意中上網見到東莞出佐好多新服務,揀完女就入房,一入到間房…“紅模”即時變咗“紅魔” !
開波先來個艷舞表演,囡囡扭動蛇腰,擺出各種誘惑姿勢慢慢脫去身上一切,盡露白雪肌膚及引人垂涏一雙靚乳。又用腳係咁挑逗我
!此時搞到我細佬立刻起立敬禮,忍不住先來一個快速熱身賽!我即刻同佢講:
來來來……我們做愛……佢話:我未有開始服務呢…我同佢:今天你的服務就是跟我做愛!!二話不說, 我即刻拿左我果盒003出來…
同淫蕩版楊怡激戰起來!
真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk
      佢剛剛開始… 唔係好習慣…
但十零二十下之後,我發覺佢下邊開始想排洪!我唯有運起功力滿足呢個“紅魔鬼”。佢開始既時候叫得有些做作… 但做做下既時候漸漸比我融化… 兩個磨合得非常之好……
佢亦叫得愈來愈好聽……我推佢時…佢亦頂番我……大家互有守……最後 15 分鐘到完成我既第一次。
      
稍作休息後,清洗下。再上返床。囡囡拎張服務卡出嚟。話有好多招式,一般既 DG 式服務我唔多講… 但係有些場面, 完全係平時少玩!
包括有嫦娥奔月、西天取經等。原來嫦娥奔月就系個房的健身球玩。年級大,骨頭唔掂。玩咗兩分鐘同囡囡講上返床,而西天取經就系吹簫。囡囡簫功真系好掂下。開始第二Q…
呢個時候先係全個過程高潮!又開始啦……囡囡本身斯文型,但蔔起嘢上來係完全唔同…又叫…… 又頂番我…Un 佢快些… 佢會捉實床單……好肉緊…
叫聲真係好好聽……!搞到o的床單出哂來…… 亂哂…… 搞完我地都笑左一陣 !!!因為我用 003… 真係幾薄…… 做做下女女成日摸我細佬……我問佢摸咩野
?佢話… 太薄… 佢 feel 唔到個套… 好似無用咁…… 想睇下係唔係甩左套…我一聽佢咁講……問佢係唔係好舒服…… 囡囡就話:好爽。搞到我忍唔住又係咁 un
佢… un 到佢又捉住o的床單… 女上男下…男上女下咁… 最後比佢雙腿一夾…… KO。
      
空論少講總結:囡囡事後幫我都好細心全身沖刷,樣就覺得一般,不外身材就超級靚所以個價錢都算公道。
真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论