2011年1月21日星期五

佳舟.美x灣巧遇幼幼靚女

美x灣有靚靚model食,搞到鳩都痕。見今日放假,就去美x灣會一會model。

去到交通樓,照啲師兄講call
陳經理。點知個死人number,call極都冇人應,係鳩痕o既情況下,唯有死死地氣去打的。去到華強南,頂!!好Q塞車,個U
turn轉極都轉唔到。等o左成三個字先U
turn到,當局真係要好好改善吓啲交通。

去到佳舟,學師兄教落,直上4樓。去到4樓,燈都冇開,我以為去錯o左層數。睇真啲有個counter,行o左埋去,有個叫趙經理o既同我打招呼。我立即攞o左佢o既咭片,同佢申o左兩句,仲乜個死人電話打唔通,要我自己打的來。佢又幾醒目,唔問我多餘o野,立即安排房間。我問佢#))係唔係到,佢話#))要月尾先返,頂!!都唔知係真唔係?!一心上來捧#))場,就好夢成空。

真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

咁辛苦先來到,冇理由空手回,都係留低睇吓點先。入到房,間房都幾大,不過張牀有頭髮,好明顯執得唔係好干淨。等o左陣,啲女到。第一round,來o左三件扒,no
good即彈。阿趙即話啲女上o左鐘,要等多陣先來。啲女著see
through旗袍,以為會著賣飛佛o既OL服,有啲失望。又等多陣,來o左兩件都ok,不過食唔到靚靚model,條鳩緊係有啲噱住噱住,想睇多幾條女。阿趙即刻黑面,話其他女未化好妝,要我等吓。心諗,我又唔趕住交人,好就等吓。今次真係等好Q耐,最後阿趙帶o左四條女來,一個仲著住便服添。阿趙話佢叫哂所有女來,未化好妝o既都要來,佢應該冇講大話。當中有兩個都好似幾好食,一個幼幼feel,相頭好。不過有啲瘦得濟,但事業線都好勁吓。另一個身材好平衡,有事業心,不過相頭冇第一個咁好。兩個都想食,左諗右諗,都係留低o左個幼幼。

幼幼除衫後,睇真啲仲瘦,對手對腳好似筷子咁,真係一屈就斷,不過對燈真係唔成比例,好好揸手。之後,幫我除衫,沖涼,侍浴,水中蕭,正!。水中蕭前,仲問我要唔要吹出。咁早就出一Q,打後o個兩個鐘點過,當然say
no。做服務,波推,冰火,獨龍,環保吹,倒掛金鉤,細心,舒服。佢咁瘦都可以玩360,真係要寫個「報」字!吹完,帶套,騎上。估唔到幼幼個西好窄,好好feel,好似同自己條女做一樣。策騎o既角度好準,有力,騎功一流!見仲有一Q,又咁好feel,唔忍,由俾佢ko,留多啲時間回氣。

清潔完,佢又真係好犀利,一啲都唔攰,居然主動幫我按。唔好見佢人仔細細,佢都有啲力,按得唔錯。一路按一路吹水,佢都幾好傾。回o左陣氣,佢就鬼馬話唔夠喉要再玩,我當然無任歡迎。環保吹,女上,雖然好正,不過sorry,今次唔可以俾佢ko,我要自己話事。轉男上,我使出看家本領,要佢欲仙欲死。佢啲叫聲好正,西又窄,好有女友feel。不過,佢始終太瘦,o野o野要就住就住,唔可以玩到咁盡。最後,我feel到佢都夠皮,我都係時候鳴金收兵。清潔完,我地攬o左陣,吹o左陣水,都係好好feel,我feel到佢都好enjoy。之後,沖涼,著衫,影相,攞電話。出到counter,俾家用428,之後坐公司車去皇岡,返港交人。

後記︰美x灣雖然女少,硬件普通。不過係SZ,有o既莞式真係唔多。再加上,都未會到靚靚model。下次有時間偷跳,一定會call定阿趙,mark實在#))!!

真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论