2011年1月30日星期日

大戰豔陽火舞

又做咗一個星期功課~昨日終於又一次上咗CP啦~
今次係決定去銀xspa大戰豔陽火舞~

今次冇迷失啦~冇去中元街~直接打電話call車接我~因為一次經驗而家過程都變得留快
係cp做咁至少廿分鐘車先到銀xspa

去到即入房睇女~飲咗1,2口禦液 (多謝gigiwong 師兄推介)
~睇咗幾轉~但冇心儀嘅火舞~反而C牌450 A牌650
食用率高~
但係一心搵火舞~跟住叫哂火舞黎睇~最後撰咗個18才火舞~所有火舞都係大波架啦~
入房feel到禦液發作~火舞幫我除褲就開始企硬

真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

一開始睇佢跳舞~我一有動作就推開我~跟住用繩因住我對手
跟住就吹吹啦~對手好想揸波呀~
~但又比佢因住對手~吹咗10分鐘~佢好想吹爆我~但我一於企硬

跟住我叫佢上套騎我~比火舞騎住~又因住對手~都好有feel呀~幾分鐘比佢騎爆咗~輸咗第一round~

跟住一齊洗白白~我開始相信火舞係18才~因為好pink~鬆咗對手~終於可以手多多啦~(但我仍然企硬)

洗白白iso我全都唔要~再上戰場~只要iso波推~冇可能浪費佢對大波架~跟住再吹~吹咗好耐~佢真係好想吹爆我呀~~(但我仍然企硬)

再上套開始round 2啦~我全力搶攻~ ~火舞都頂唔住啦~都唔知大戰咗幾耐啦~但都 大家都冇力啦~跟住佢就話快d洗白白啦~因為not
time啦~~(但我仍然企硬):rambo
我仲想黎round 3 tim~但原來round 2機芙用盡所有time
~洗完白白~到著褲都仲半企硬~支禦液真係
女女都係唔比拍~ ~我又要做非法野啦~

真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论