2011年7月1日星期五

[HM] hm316.服務幾好

去咗幾次hm都無系0769訂房,蝕咗幾個20蚊。。唉不過算啦
今次星期3就已經系個QQ度同華哥訂咗房話星期五6點去hm'。。仲留埋8號牌添。。點知到咗星期五華哥發條信息同我講8號大姨媽。。唉算啦。。今次系我第3留8號牌了。。算啦可能系我同8號無緣。。
更多详情请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com
翻正題。。以為多咗兩個朋友一起去,要集齊隊先出發所以又搞到差唔多6點先過到關。。心霖,甘樣搞法米要7點先到hm..跟住同華哥講話7點先到..華哥話"無問題啦"
跟住就坐咗4個字河蟹..終於系7點前到咗hm'了..
上到hm個咨客問我有無訂房..我就找講0769啦..跟住咨客就話我去搵蘇經理...果然同華哥所講噶一樣/
感啱我以前幫距訂房過個副理又見到我..跟住就笑住口甘問我做咩無同距訂房就上黎..不過聽到我系0769之後就變咗面甘..搞到我有少少尷尬.算啦費事理距..入咗房之後傳說中的蘇經理蒲咗下頭就繼續要副理招呼我了..-.-!
更多详情请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com
黎咗幾批女..我兩個朋友就揀咗兩個480就去咗兄弟房玩4P.。真系重口味。。唔理距地了..人地有人地風流我有我快活..
我就一番考慮之後就揀咗316...貪距細細粒甘容易食..
等D人走嗮之後距幫我叫咗杯可樂..比咗個服務牌我睇..我同距講"我都睇到識得背了"..距笑幾聲就話"那些老嫖都不會背..你會?"..跟住距就開始跳舞..一路跳就一路幫我除衫..一瞬間就比距除嗮D衫..我地纏綿咗一陣之後就去到張床度..距就幫我細佬消毒..又問我"親愛的..你要不要我幫你吹出來"..我話"你可以吹到出來就好了"..距話"我不信吹不出來"..唔知距系咪以為好勝..好鬼落力甘幫我吹..有一路吹一路玩我個春袋..又搞我粒lin..搞我鬼甘舒服..睇住距個頭起勢甘上下搖動..我都覺得我差唔多要出來了..終於系距噶努力下我好舒服甘搞掂咗一Q..距一副滿足樣甘同我講話"你好厲害吖..吹了這麼久才出來"..我一笑而過.. ~
更多详情请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com
去到水床..就波推吖..毒龍果D啦..洗完白白之後..又幫我推油..又幫我黎個水漫金山..跟住在吹多幾下..細佬又硬了..戴套上馬..條女黎個觀音坐連..坐咗幾十下..見距好似無力甘..我就一個轉身..將距壓系跨下..插咗幾百下..距話換個背後式..我唔系幾種意背後..我覺得好似狗屌狗甘...不過條女叫到就順下距意啦..系背後黎咗百幾下..都系覺得正面好D..又整翻個正常位啦..又屌咗百幾下..出水..ok第二Q搞掂..
跟住距幫我細佬清潔下..就幫我洗白白了..傾咗陣添..就出去買單..
  出到去..我兩個朋友都已經搞掂了...我問"4P正唔正"..距地兩個神神秘秘甘話"下次你試下米知咯.."..唔講米算.
離開hm..我又帶住疲倦而又滿足的身體返香港啦..

没有评论:

发表评论