2011年7月8日星期五

[FM] 超新場 ZMT 富美 最新體驗

入正題第一次去玩咩都唔識 。 找0769定房后直奔FM,同經理吹水幾句后,等了一會有6個囡囡出到黎,好緊張呀有個ching一早mark左個心水佢唔洗簡了,(係食飯時佢地問左我鐘意咩身型的,我話要瘦的), 咁我本身睇到個我ok的,不過佢有d似我之前條女感覺奇奇的有要,另外個ching要左。咁仲有個瘦底的,不過佢比較成熟不是我杯tea...咁就要左個有的身材的"no.#)^"(之後聽ching講佢係第二個場的紅牌...衣家睇返e度個廣告原來係佢黎的...),咁落房啦...第一次唔知點做好緊張...囡囡先問我飲唔飲野...幫我叫左凍奶茶...跟手佢去整水床...水床我諗做既野大家都差唔多...唔多講了...(不過要個有身材的都好正因為bm好爽)...不過不得不提係佢條利...係我全身遊走好正呀...仲去到我的c眼...原來個感覺...(仲之唔知點咁啦...原來有e d服務)...唔試過真係唔知...咁佢幫我吹啦...唔爆上床啦...都係個d野...total玩左兩q...可能個晚訓左兩個鍾(所以唔知醒要ching等)唔係出多次都應該可以...1q完左就吹下水...佢幫我泵左陣骨...' X
更多详情请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com
有d我意想唔到既野就出現...我見佢係佢個包包到攞左個震蛋出黎咁以為佢有表演啦...點知原來係震我的...好唔慣玩左幾下就唔玩了(之後聽ching講仲有條好似av裹面一粒粒串珠咁用黎塞入去的)...
2 I* D& _/ \/ w$ V7 Q跟住佢攞拿杯好似係可樂既野黎同我含...佢話會有d拿...我話試下啦...唔洗廿秒我頂唔住叫停...佢就用返水幫我啦...跟住都係個d野...
更多详情请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com
樣貌: 4/5 幾可愛的...比相靚
; j$ u- M6 `1 X$ N: m5 I2 L身材: 4/5 高d會好d...) R" o7 K1 B( s$ ^' x% m' J3 i" f
技術: 5/5 太正了...第一次就咁好玩怕玩唔返呀...
4 y$ g0 u! ]- b0 t# T4 X服務: 5/5 好女朋友feel...成日叫我抱住佢...好warm
( c- i8 b `# b7 {: r4 a& n5 V& q. _
總之成個行程好滿意,好正...total用左(600+80車+30食)...希望唔好上引啦...玩完冇晒錢了(今個月仲要去日本)...一個月玩一次經已係我既資金極限了...所以最快要下個月先去到...7 d. g/ j

" k C! q6 W5 |( [& d' D, _加點分,多謝。happy0769 是個好站。

没有评论:

发表评论