2011年6月25日星期六

[XM] 鑫美休闲中心------“总裁”之旅

自从上次去鑫美玩左之后,到依家真喺有D回味,今日终于放假得闲过去试吓做总裁嘅滋味。
/ M#
K& k8 ?' E
去之前先打睥華仔叫他帮我订左间房,叫他到时安排车去火车站接我。
更多详情请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com
到左之后副理还是咁热情嘅招呼我,睇左两轮之后,我就拣左啯湖南嘅18号,18号唔止长得靓,加上她着嘅啯对黑色丝袜,真喺诱惑至极。130同686都几唔错,130清纯可爱,同埋啯对波好正。686就皮肤好白,加上她呢两条美腿同她啯条“蛇腰”,真喺挪人命,下次再试吓她两个。
m
拣左她之后,她叫我等等先,她去挪D野。等左两分钟之后,她就敲门入来。一身办公室女郎装扮,戴对眼镜,胸前抱个文件夹,几有Feei。
; J  W' B$ Y. G/ J/
Y
一声礼貌嘅打招呼之后,她就行到我身边,开始抚摸我,差唔多十分钟之后,她就调暗左灯光,开始翩翩起舞,喺啯办工桌上面发嚎,之后行至我嘅跟前自摸、挑逗,之后叫我起身,除左我啯条裤开始她嘅吹箫表演。她嘅361度吹箫真喺一流,应该使左九成功力,如果唔喺我久经沙场,依家可能“精”丧于此,经过她一番精湛嘅口技功夫表演,我地嘅“决战”就已我嘅“失败”暂时告一段落。之后就喺莞式嘅Iso服务流程.......
更多详情请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com
7 A5 _4 C+ ~- s  M$ J- g" G:
S
经过Iso检验之后,我嘅秘书同我汇报左我接下来嘅工作安排,叫我躺到沙发上,享受她帮我按摩,睇她着情趣内衣跳舞,试吓她老师新创嘅“缘来是你”(呢度我就唔详细介绍,留少少神秘睥各位狼友自己体验)之后就开始左第二Q.........-
落钟去前台埋单,咁好嘅服务真喺值,下次再过来,就喺咁结束左呢次嘅鑫美总裁之旅,哈哈!
& X" N# E9 z' T& a

没有评论:

发表评论