2011年6月18日星期六

[MB] 与MB A版海藻的華麗邂逅

搞個巡視,睇住啲女.真系好像上。經理好似知我想點咁。跟住經理就推薦52號俾我。話又條女好似電視劇《蝸居》的海藻喔。睇住個52號,真似又幾似,個樣掂喔。加上去對波又系我面前震下震下咁,搞到我鳩都硬埋。就拉咗呢個A版海藻入房啦。

更多详情请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com
6 z6 R0 d1 r( S9 O  _& u 
有話「有花堪折直須折,莫待無花空折枝」當然是安排進房,一試52是否真的是一匹良驅駿馬。到房後,囡囡很有禮貌,很溫柔,笑容真的很美,她很懂情趣,還跳脫衣舞給我看,真的很專業,她跳完舞我已經很衝動,她很識趣過來跟我擁抱,看著我的雙眼來了一個吻,嘩!這感覺真是直透中樞神經,細佬澎湃了極點。我現在要的是美女與激情!這全在我面前,如何受得了!頂唔順啦。小弟用左「奧運飛人保特跑一百米的速度」除光衣服,唔洗囡囡同我除衫。囡囡竟然將我成個人推低做
"大"
字型,之后就禽上嚟。一禽上嚟號似玩騎馬仔咁。係咁騎住唔放,佢騎得四至五分鐘,就已經出晒汗,叫到震天,唯有用番TRADITIONAL既招式︰我上佢下,搞啊搞啊,插入去個下可能用力得滯,聽到佢「嗯...呵......不行唷...呵......」叫到好淒慘,全身都打哂冷震,但係我一嘢入哂,咁就理撚得佢,擺好個陣就發力向前頂,一口氣連續頂咗幾十下,下下都好夠狠。我已經
feel 到我要發射了, 最後用盡力撞佢個 pat 十下八下後, 成功發射. 但細佬好似未甘心.係未軟之前再抽插多十幾下, 成個人攤係張床度,
等女女幫我清手尾. 休息一會,去衝涼。然后係水床上都係果啲嘢冇咩特別。上都床我叫佢唔洗做服務,攬住去傾偈,因為我個人都系一次就夠晒喉。我同囡囡講:經理話你似《蝸居》裏的“海藻”喔,尤其笑果時就最似。囡囡話:那你覺得喔像不像,我自己就覺得不像。之后就落鐘走人。
. l% e8 u$ m4 |5 c6 E; o$ B7
B
ps:各位巴打,你啲覺的似唔似咧!我就覺得笑果是特別似.

更多详情请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com

没有评论:

发表评论