2011年6月11日星期六

上月食了個正正桑拿妹

上個月經朋友介紹, 食左件正正 sn 妹
6 P# L- }8 j- \. `' T! x" C樣貌屬中上, 細細粒, 及手波, pink
lin
& J0 k. `* s) v- k, k: x$ ^0 @3
T
一入房, 攬住佢已經好熱情, 好深情咁望住佢, 睇真 d 真係冇乜撈味
) {  W. z- l4 ?) U3 y7 p, A&
n

未除衫, 已經係咁 kiss, 起初唔比濕吻
' ~0 V( g" _/
H) Q+ w3 {* G
慢慢除佢衫, 我開始心急, 碌野硬到爆
; \4 m8
O# w8 a2 J3 F% J
佢一見我小弟, 就猛咁話我大碌, 自問我對自己小弟都有 d 信心, 不過我好謙虛咁話只係正常而已.
, l0 f0 C: P% ^& T
然後就開始一 d
色色的話題, 問佢係咪鐘意大碌 d , 又問佢係咪長 d 舒服 d . 越講越淫, 開始挑起佢條淫根.
- Y2 t1 h  I: B" L( c因為我想先睇下佢吹功如何, 所以先去沖涼
(否則要帶袋吹就冇癮啦).
3 E  k# S) ]$ r* Y+ u7
o

題外話, 玩咁耐, so far 只係試過有兩3條女, 會比我搞興到涼都未沖就含落來 (環保型)
' ~: z1 f' m( n% F& k$ ?2 L一入到沖涼房, 我地已經打得火熱 ,
幾乎係車似咁查 soap, 洗細路
$ D2 ^2 E; I% x佢都仲未失去理智,
仲保留左專業既態度, 查完 soap,  就來個前後 body.
2 M' U2 m2 [1 |1
c  ]4 D
我都識做, 慢慢嘆下先.
9 g3 r/ Y2
Z/ j% [, h% i% e) t

雖然佢波波唔大, 但係 feel 到佢扯左 lin 旗, 玩 body soap 特別有 feel

  c% Q% ?. Z* C" N8 [再加上佢發晒姣個樣,
真係慾火上腦
% _+ K% _4 m+ Z8 p洗乾淨, 就上床, 慢慢嘆下佢 d
簫功.
; Y6 b( T$ C7 y3 m簫功來講, 佢算係中上,
不過佢個淫樣答救.
: M! t& ]* l" ^8 o)
D
我對吹簫比較多要求, 鐘意試下唔同 pos
" ^& }9 C$ g(
?: q' a& {
坐係床邊, 要佢 mull 係地方吹, 企係度, 要佢跪低
: B- z% [) I7 S佢訓係度, 我騎上佢上身吹, 對住塊鏡吹
1 b9 X) T6 F" J$ @
乜都試晒- G8 D" e3 m/ Q( C
之後上套大戰 , 一插入去,
佢好 enjoy 咁叫一聲, 係咁禁實我頂到入一入, 真係舒服到不得了
+ I  O6 B2 P,
^4 p3 F
睇得出佢真係好爽 (至少完全呃到我先)
" d$ H% Q, ^3
_( n* o
一路插一路車, 佢開始自動申利同我打車輪. 我直頭當佢係我條女咁, 係咁乃佢個咀, 乃到佢成塊面都係口水
9 \*

更多详情请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.comk4 y# g9 V9 L- l) n. ~1 [3 D! D' [* A4
i

點知佢又賴返我轉頭 , 完全唔覺得自己叫緊雞9
E- U2 k# c3 z0 |7 Q4 N/ B

因為佢細細粒, 我又想做耐 d , 我就抱起佢去 sofa 度玩( X! f" ?# f$ t. w
放條女落 sofa,
自己就跪左係地下, 呢個 pos 條女被迫 mark 得大 d , 感覺上淫賤好多
4 l7 u*
k" F7 u3 i4 x
佢叫都叫得淫 d . 我一路小佢, 一路率佢妹妹, 真係流晒西水
: r% s* o0 a, P3 f* E, ]
為左另佢更加爽,
我引導佢自己用兩隻手既手指, mark 開 d 個西比我插
9 [) i3 f7 [1 {+ c+
b9 c# F7 l! p2 {
佢high 到自己放對腳上我膊頭, 叫我插深 d
& `# s0 N% I/ h
好彩我 d 普通話都 ok
, 我扑野最鐘意就係有交流 (個 iso 服務冇意思的)
" @0 S9
Q8 U1 d

我開始引導佢講賤野, 要佢係咁講 : "操我, 操我的迫, 大力點, 進深一點"
" Y5 F9 p% K2 H8 H之後我捉佢起身, 要佢對住塊鏡, 爬係張台度, 企係度來個狗仔式,
係塊鏡度望住佢比我插
7 ]3 g( b0 j$ W又係另一個層次
" c1 f( H( Y% Z! p$ B上到床度, 我要佢企係身, 貼埋牆,
背住我來多次狗仔式
8 D0 J5 c. ]8 P+ V& o:
n, W

因為左手邊有塊大鏡, 佢個衰妹貼住牆個陣, 用個好淫既眼神望住自己, 好自然咁 "吉" 起個 pat pat,
好似用姿態來叫我小佢咁
& q5 z& A$ P6 O: P! T5 l1 I(
Y! q3 I
女仔擺晒姿勢但係唔係望住你個一下, 真係好吸引
+ ~/ R: }1 a: E! q; e5 q- b1
a

我自己都不禁欣賞下先繼續, 我忍唔住, 直接開口讚佢呢個 pos 好淫, 好好睇! H% m' ^+ M: N- o! B
更多详情请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com/ y.
q

佢好似好滿意自己咁, 再擺下姿勢比我睇
" v( c; r  {%
x& p- J  f# ^- C. E
之後我一野就隊到入晒, 壓到佢實一實 , 好似強姦佢咁
! E; j! \% F) t9 S2 b#
V

其實呢個姿態唔可以真係插到好入, 不過個意識就好淫
8 E& J*
c3 T% g* ^& s
最後男上女下出左 (因為我鐘意一路打車輪 , 一路合埋眼咁出)
.

更多详情请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com

没有评论:

发表评论