2011年6月15日星期三

[MB] CP美寶 處子之行

之前睇左好多CHING既帖,今次第一次發帖。
       系論壇睇到美寶好多報告,決定以美寶作為CP處仔作既首選。


更多详情请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com
2 Z, Q& ^" p6 }9
k  Z
Part1:
7.28,網上見到CP好似回覆正常,咁就膽粗粗一支狼上去,比電話happy哥華仔,3點半既火車,4點到DG.落車系M記已見到公司車來接。唔知系咪大家抖左好耐,星期二下午都咁多人,成車滿曬。大概10分鐘左右就到了,一落車就見阿强,阿强都好熱情咁招呼。


更多详情请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com  V! o& ?4 o4 r; p4
h, L6 V

Part2:
入到大堂,就見到全天候花街,叫我慢慢睇。但我就睇渾都無咩心水,咁就叫阿强介紹下啦,第一次去,無辦法。幾經挑選,揀左個158%^...個樣cool
cool地,但都算可以,就入房。



7 b" g; X  L* u# B" b. Z5 E! u1
\
Part3:
入房后,JS先幫我除衫,然後自己除,跟住就慢慢將我按落床幫我清潔下小朋友后就一口而入。睇距外形coolcool地,但原來内裏咁熱情。慢慢地小朋友成長了,之後就帶雨衣開戰。首先女女騎上來,望真D女女個樣,好似好似一個人...啊,縮小版既小春哥條菜啊,有8成相似。32B既竹筍BOBO,系我最愛。一邊騎女女一邊叫,之後換左幾種姿勢,慢慢同距車下,女女由小閃到接受,之後仲濕吻,大概10多分鐘完成。然後距就去調水沖凉,起身前仲主動錫啖先,突然感覺好warm&sweet..


更多详情请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com: O  g) |2 F! C$ ^3 d-
i  z

Part4:
沖凉水床ISO服務就唔多講啦。沖完涼后,女女就同我翻上床。可能打開左之間既隔膜,原來女女好多野講,系一個好熱情主動既女仔來的,傾計時不時錫埋黎,吹下你耳仔,舔下你頸,linlin咁。之後床上服務我就話唔洗點做啦,繼續傾。突然,距將我成個人返身,要我跪系到,跟住我都未知咩事時,距已經穿入我身下用口探究緊小朋友。感覺又暖又軟又舒服,時而深喉,時而舌鑽,完全沒有齒感。見咁舒服,我就翻身來個69式,慢慢咁幫距妹妹按摩,然后慢慢伸手探究。今次無搽KY,因為之前既調情前湊,女女已經好好水,但原來女女下邊確實幾窄,而且仲系小小粉,就算水源充足都唔系一下就入到,要慢慢來。之後一路做一路濕吻,又狗仔式,又掛爐鴨,再到正常體位,突然見距面紅耳赤,抓住床單合埋眼fing頭咁叫唔好...停.....唔好....啊咁,大腿夾到實一實。見距呢個表情,我就加多兩錢肉緊,10多20下后就發射倒在她身上,與她無力地相擁相吻。此刻感覺,真的猶如與自己女友一樣。之後無耐就電話到,落鐘比家用。今次家用真的比得開心。


       PS:之後阿强問服務點,我就梗系話好。
更多详情请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com

没有评论:

发表评论