2011年6月13日星期一

鑫美XM試新人

前幾日,鑫美嘅经理話嚟咗件新女,仲話條女之前冇咗過嘎。嘩!係CP揾件新下海嘅囡囡好難。咁就一於上去。坐河蟹號半粒仲鐘就到CP。在上埋公司車。一陣就到。
) _0 m. `  K4 L- n& R& \  更多详情请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com    
经理一早已經係樓下等我,之后就帶我上房。一路行就一路講,話條女:啱啱做呢行。係CP吃到啱啱做呢行嘅女好少。唔理真定假。吃咗先知啦。    
上到去,经理去叫女過嚟。冇耐经理帶咗92號過嚟,條女樣可以喔,面上有粒美人痣。之后就開始啦。佢幫我換衫時再近距離睇真,果然無睇錯,應該最多20。跟住到佢除衫啦,果然無錯得個C,顏色就淺啡色的。之后佢就推喔訓低,用濕紙巾清潔我細佬。清潔完之后就開始吹起上嚟。可能新做,吹功就麻麻,但望住佢吹,都睇到細佬硬到應一應,我就同囡囡講第一Q做出嚟。囡囡話:可以。咁拿拿林上馬,戴套後,囡囡坐咗上黎我度,小妹妹好都幾窄,進入有d困難,佢話我大喎。我一於少理佢。我當然狂插佢啦!佢亦好配合我就有節奏上下咁郁。一路插佢,一路睇住兩個唔大亦唔細嘅肉球係度跳,果然係好享受。跟住轉狗仔式...然後囡囡訓低舉起雙腳俾我一插到底,此時小妹妹已經濕到水浸,囡囡就聲聲嬌喘,叫得我心神恍惚,最後吐白泡投降。
更多详情请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com
   好滿足咁完左一劑之後就開始係水床沖下涼, BM
呀、獨龍咁啦。可能新做嘅緣故。水床完做後就上番床。囡囡繼續幫我吹,但我個壞習慣又發作啦。通常一Q就夠皮啦。之后就攬住條女係床上傾偈。問佢來了多久,佢話自己叫“小英”係湖北人,來CP冇幾耐,我心想可信性若六七成。傾下傾下就到鐘啦。跟住落鐘啦。      
囡囡全程服務落力,只是動作較為生硬,好聽話。经理就係T台到等我。就細細聲同我:怎樣?我話:果然細好嘢。心諗最緊要係新入行。
更多详情请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com
5 Q4 G( O6 `7 v# E( m/ d) g

没有评论:

发表评论