2011年6月15日星期三

[東莞] 3月29日*更新*MB(盛安/美寶)食過之囡囡小分享

第一次 251 嬌嫩幼幼 (樣就唔算幼)l/ m
第二次 59 靚女幼幼 波波幾大下 又傾得兩咀 仲要口爆我 差在冇吞精
/ R1 G& P2 {- D$ y( S第三次 260 小肥靚女 幾豐滿下
得得意意
更多详情请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com:
第四次32 + 301(走左) 32好標緻既幼幼 身材線條一流 又識跳舞 ; 301就略肥,但就係巨乳童顏(堅巨)
4 b4 ?/ ?2 Z5 n! V& w+ @第五次 115 風騷活潑又可愛 一級情婦
好識TUM人開心
第六次 160 中伏: 雖然係MODEL,但一除衫就知賴野,波唔挻 仲要有肚腩 (我只係忍受到大波/巨乳有肚腩),
仲要有體味...8
第七次 32 返食 我真係好鐘意佢,可惜對佢好 佢就對我惡,咀個陣又發現有煙屎牙+煙咪...下次唔搵你啦
+ @6 e6 a' k& }. O: T" l第八次 362
新彊風騷既靚女姐姐,身材好火,雖然接比例波波唔算大,但睇個樣就夠我出左兩次精,好岩傾呀
更多详情请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com
第九次 353 好肥好肥 但係亦係巨乳童顏(好重手)
一開始聽到有巨乳就想點佢,但睇到真人真係點唔落手(好多人望住我),但最後都係點左因為想體驗下未試過既種類(過陣仲有2位好索,其中一個仲要係天使面魔鬼身...)黎呢到都係想要新鮮感姐,唔駛咁完美既(亦唔會有完美,完美既一早比人包左啦)...好在佢好NICE,兩Q過程亦比想像好
第十次
263 + 實習技師 : 263 童顏巨乳 身材線條幾好 沒沒亦巨(堅巨), 亦風騷,正 ; 實習技師 實在太新,
竟然唔係好識做愛...由於已出3Q,JJ唔太硬,係呂入唔到佢妹妹>< 真係第一次入唔到...;第十一次 263
翻食,雖然好多女但冇心機睇,弟弟急住出兩次精,於是都係搵翻件大波妹, 歷史重演, 今次兩Q完左就想訓教, 冇帶佢出去食飯- -"
. c! T: r- L) K/ ]+ A, ^/ i# w: O第十二次
呢次其實唔係美寶而係隔離間麗豪, 食左件價值$800元既968, 身高165到, 有前有後有線條好均勻,
個樣係個種「唔駛著工衣已經想點佢既」靚----對眼識笑,個唇好靚又厚,有D似林嘉欣,
最正係由頭咀到尾(美寶比較少有,可能係因為美寶妹比較忙、接客多,唔係咁鐘意接吻), 係乳頭深色左D,唔係真係女神級人馬(佢算淡妝架啦),正!!A
第十三次 XXX 美寶女神級人馬, 平時係超市係冇可能見到, 因為俾人留左牌,
次次問親D副理都話我冇可能點到,但當日竟然俾我撞個正著,留佢牌個位人兄甩底放飛機,副理即刻問我要唔要,我雖然已經兩日內出左4Q,但都希望可以一試睹女神風采,於是就應承左,
(心諗黎左MB咁多次,總算可以接觸到呢到既女神啦,正),入到去都係個D,郷郷我我,佢個咀唇好特別好靚,我好自然會想咀佢,可惜佢係個種會咀咀下拎紙巾擦咀的囡囡,如果唔係真係完美,因為唔單止樣靚,皮膚白滑、乳頭淺色,看外表完全唔覺佢做左年半...雖然對住既係女神級人物,奈何小弟弟兩日出完4Q,第5Q真係好難出到,最後只好相約來日再戰...
話說之後幾日我因為佢而沉左,竟然相信佢既說話等左3個幾鐘頭傻傻地,俾我一個FD話我呢D囡都好信...我既理智都知自己唔應該, 但係我沉左個刻真係冇諗咁多,
同埋一早有心理準備----就算等完3個鐘佢都唔出現,我都心甘命抵, 體驗左愛係會令人無私奉獻呢句說話係有道理既 (都可以話愛情令人盲目...)
而家冇事啦,放心!!* \"
更多详情请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com q3 k5 O" d2 I: L,
p

% t! w0 q( p1 a/ M3 C' h)
Z

**p.s**
總括黎講,美寶搵囡囡都幾有安全感,雖然唔係次次都正(我都想要正個D,頂,俾其他師兄要晒),但唔會話中伏之煩--------------------當然有例外啦,就係我既第6次叫既160,
超級中伏, 之前以為得我有唔好既感覺, 原來問過兩位師兄, 佢地都有同感!!
<----其實男人老狗,話就話各花有各眼,實情就係標準差唔多,只係睇自己當時係咩MOOD姐...=)+ U: r, S& r5 x3 O! J
# B6 y8 k4 V1 {+ r2 q
P.S.
對於某師兄將我在另一個論壇的文章,一字不漏COPY到這個論壇上換取分數,實在有點不快。希望下次請加上轉載字眼。

没有评论:

发表评论