2011年2月6日星期日

新年金x潤報告

上星期去金x潤,一心想找66號,但經理話她無上班,有點失望。因為三點鐘去到,所以等了最少半個鍾,既心急和期待又興奮.經理帶了三條女入來,三條女都唔錯,第一,有d串條人細奶大串地,第二,三條女相頭唔錯,屬高挑型.我較鍾意嬌小的,揀了第一條女22,我已被她的大波吸引住,應該有34c.入到房幫我除衫,然後自己除,我就揸下波,手感一流,好軟。入到沖涼房就水中簫,差唔多吹爆,條女就離了口,用手打出來,完成一Q.上到床休息了一陣,做服務,冰火等等,上套做,先女上,後男上,望住床側面大鏡做,視覺一流,插了十多分鐘就爆了,完成第二Q.臨走時我同女女說你好廋,女女答無錢食野,我心想不如多吃一d精當補品,哈哈.總括來說唔錯,下次再去過。
 
    
另外分享下坐車心去心得,由褔民站坐地鐵到少年宮站,然後打的去會比較便宜,來回可以節省三十到四十元車費。食野可以到小吃店食,那天吃了烏雞湯,蒸餃和伴面,都只是十二元,非常便宜,這才可付合長期精戰,以扺抗人仔不斷升值。
 
     這是我第一次出神州報告,雖然無圖,但希望各位ching多多支持和加分,謝謝收看。
真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论