2011年2月7日星期一

啊啊, 開開心心去過年(報告)

首先感謝各ching們的建議 , 小弟本來想去passsol兄所介紹的MB (之前去過一兩次都ok得, 係要搶囡囡辛苦啲 ),
奈何剛剛有事, 怕來回唔夠:curse: , 所以唯有留待下次先用. 去唔到推介的地方, 本來諗住今次都係求求其其, 好又一餐, 唔好又一餐的心態啦
(上次食咗件麻麻地, 冇乜心機出報告, 亦費事嘥大家時間). 雖然, 話晒都係過年前衝刺, 點都希望有個美好回憶 (過年唔會上去, 要忍一忍),
殊不知今次真係有點意外收穫 .

一過關就拿拿聲直撲河蟹號, 年近歲晚, 真係多咗好多人買車票, 而且個個差唔多都去廣州,
反而唔多覺其他ching, 火車班次唔知係咪因為人多關係, 亦都有數分鐘誤點 .
如果趕住見飯盒的ching們就要預多少少時間.

真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk
今次又去小snow個場, 打電話問天氣後就上去, 今次一上去冇耐, 小snow 就親自招呼啦,
之前有ching話佢似李琳琳,我都覺得有六七成似. 先黎攬一攬 , 就好似好溫馨咁歡迎回來, 雖則我都知佢應該鍾意毛主席多啲, 不過有呢種待客服務先易keep
客嘛. 跟住就睇囡囡啦 - 唉... (點解?), 咪就係只有三個囡囡囉 , 小snow 話囡囡好多都上晒鐘, 只有這三個, 其實都趕趕地時間,
又加上小snow 嗲嗲地的聲音, 好啦, 就揀一個外貌普通但有啲波路架啦. 小snow話佢新黎仲臨行前再三吩咐囡囡要做足服務.

先問小妹黎咗幾耐,
佢話一個星期 (咦, 又真係幾短喎), 再問之前做乜, 啊, 原來做服務員, 唔... 咁諗落真係幾嫩口喎 . 好啦, 孤男寡女, 共處一室,
梗係唔係查家宅啦. 佢先開音樂, 跟住聞歌起舞, 摇曳生姿, 慢慢將我推落床度, 然後為我寬衣解帶, 淺舔胸膛, 然後再續漸往下移, 再黎一曲鳳求凰,
我望住塊鏡, 自己成個大爺咁瞓係將床度enjoy緊, 當然, 我點會俾幅圖畫得自己一個赤條條, 跟住咪輕解伊人衣裳, 雙峰馬上跌盪有序, (我估有c cup),
最難得就係嶺上紅梅, 淡淡的櫻紅色, 配上白晳的肌膚, 即刻垂涎三尺 , 忍不住施以祿山之爪 , 可憐小妹怪我不解溫柔 , 好, 就馬上改正過來, 慢慢細撫.
小妹吹奏之際亦懂轉身讓我觀賞她的私處, 坦白說, 唔夠雙峰吸引. 小妹亦唔俾直接指插, 要帶上手指套, 接下來佢亦加快吹奏, 吹到激昂之際, 我亦不禁和聲,
伊人沒有聞聲而止, 相反繼續耐心吹奏, 最後柔然而止......

接下來到水床, 其實ching 們都知每間房都有暖爐,
唯讀今次小妹懂得將暖爐移往浴室, 雖然咁做都對佢有利, 但實在不得不暗讚體貼. 唔知係咪小snow特別交帶定係佢新黎未識偷懶, 水床上佢真係好細心逐寸逐寸清洗,
俯下享受着佢舌尖全身遊走每一寸,由頸至腳趾 (本人不喜毒龍, 更唔想難為小妹), 簡直舒暢, 接下來刮痧, 最難得係佢可以一次過由膝蓋而上, 於臀部盤旋一圏,
再直上背部, 一氣呵成 , 相信有經驗的ching 們都知感受如何, 小弟之前遇到的都係斷斷續續地刮, 今次真係爽透 . 不過我知都係可遇不可求,
事關唔係次次都可以一口氣冇洩出來. 波推亦都很賣力, 淨係諗住兩粒櫻桃在為我按摩都想入非非...  再黎鮑魚細心擦擦, 簡直正!. 轉身後服務依然,
唯讀好想好想佢用鮑魚直擦細佬 , 真軍出馬, 但理智仍然控制着, 絕對唔想一失足成千古恨...

接下來係床上多按一會, 隨即進入第二輪,
先來口舌服務, 到小弟進入狀態, 上套去馬 , 本來諗住佢都可能係直路一條, 點知都尚算狹窄, 一於將主導權交給她, 就係佢上下不停擺動之際,
小弟終於忍唔住快感直逹腦門, 盡數發射, 呢一射, 爽 .

換衫離開, 雖然我喜歡小妹的服務, 但又唔想破壞規矩, 所以都係照俾錢,
冇再加tips 啦 . 小snow 又出現, 我詐型話下次又係咁少囡(雖然我暗裡like呢個), 我就要佢黎頂架啦.... 哈哈


以前個兩三次都唔係太理想, 但今次睇黎G運終於降臨啦. 雖然冇去M記, 但都塞翁失馬, 焉知非福呢 .

順帶一提,
真係又少了些囡囡, 希望大家都仍然食到好野啦. 打咗好耐, 希望大家加下分, 俾下意見等小弟下次再出報告 (各ching 見諒, 因小弟只出文字報告)
真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论