2011年2月6日星期日

深圳福田水上蓮

星期一 (昨天), 係福田做完野, 完本去東方x泉, 路經見到水上蓮 , 不如試下喇

抱著冒險心態, 睇下有無鬼鼠機...等等, 好一於去馬


更衣室一般, locker仔服務唔錯, 浴室細左D, 沖完就寺大廳SEE SEE

地方細, 有個微型餐廳, 但食物唔錯,
D小炒幾好, 特別係炒飯, 比起一般餐廳有水準, 值得讚賞 
真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

好, 逐 PART 試下....

先按腳, 係妹妹仔, 但樣貌一般,
身材卻一流 手勢唔錯, 不過係正骨水, 自己諗多左....

好, 叫多個美容妹妹按手按頭, 眠一眠先, 講真, 美容妹妹都幾有睇頭, 原本想眠下,
佢好主動同你傾計, 無理由拒絕人地 , 就吹下水, 有意無意摸下手仔, 佢又黏貼D, 不經意點到個胸添, 佢即時描我一眼, 但OK喎


45分鐘完畢, 無再按腳, 美容妹妹叫我幫親做個SPA玩下, 好...二話不說, 我爽快希望有回報....

美容室細D,
依間場樣樣都細D, 做SPA 都唔貴, RMB188起, 送一個!堂服務! 美容妹妹話做SPA小費最多500.-, 我話你努力D, 我又慷慨D,
佢即時又描我一眼, 真抵死

先磨沙, 全部脫光, 美容妹妹手仔細滑, 比佢磨得好舒服, 到PATPAT位置, 直插PATPAT內側, 袋袋,
爽爽 轉身, 抽水時間, 由於佢著貼身褲, 緊身衫, 唔係好易得手, 要一步步黎...妹妹仔好細個, 最多18,19才,
費事吓親佢...

當佢慢慢又悉心磨胸的同時, 我先輕輕摸下佢大腿和內側 (雖然隔住條褲), 試下反應, 見無隔手, 兄弟上 ,
隔住條褲點下佢妹妹先, 碎下又得, 喂..同自己講, 做野唔好等...索性慢慢解開褲樓和拉鏈, 佢有DD抗拒, 望下個門 (其實門都無門窗), 可能係心理因素,
我無理佢, 一路向絲綢之路出發  .. 底褲仔好可爰, HELLO KITTY 印花白底, 摸下摸下佢出水.., 輕輕呻吟, 一於再向上發展,
今次火速解開上衣, 正, 可爰白色綿質BRA BRA, 呢個時候, 係佢唔察覺的同時, 我已經坐係度, 將佢拉埋身, 佢輕聲"不要..不可以這樣...過火喇",
"聽話, 躺下來, 乖啊", 一於唔理, 解開個BRA (佢想阻止, 但太遲 還是...有心無力), 又比我得逞, 細PINK 頭, 咀下先, 正啊
但最多32, 小妹妹可以理解。

上下其手一輪, 比佢釋放左出黎, 收工! 簽完小費 400.-, 比佢話我" 你啊..真色" 哈哈,
心諗你都好爽

雖然各位CHING 覺得CP, ZMT 好玩又抵, 明刀明槍, 但有時候調節鬼鼠一下, 感覺唔同

全部費用 RMB
800.- 有找,  算啦, 當跌左D錢
真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论