2011年2月8日星期二

東莞東坑启隆桑拿之旅

年廿六朋友廠房收爐請吃飯..完畢時好早...跟着KTV
....冇女...朱排....我就離羣到東坑启隆桑拿入到去19經理話冇房...坐大廳呆等20分鐘.....我當然自己爭取...好一分鐘有房...第一件入C9...我又屌個19經理....當然又要自己爭取....叫佢帶我入囡囡房.....有4件剛回來..有2件可食用...結果我揀了###..年青樣靚.四川17~8歲...但她話22歲...除衫對波36粉紅提...My
Cup...腳有紋身...金色長髪....wet妹look....原來佢着T back....我屌 I like
it....入浴室冲涼...吹2吓...忍不住拖她出上床屌西叫她扒低...佢就話甘樣會痛...見她甘靚算啦溫馨D對妳...她很多水又窄...入到去吸住..好西....屌了5~6分鐘
頂不住...跟著冲涼吹吓水...在床上看電視...跟着渣她的波啜lin
又硬....今次等她坐上來搖幾搖轉位床邊屌了5分鐘...跟着反一反轉冇意見就用我看家本領狗仔式對付...但一入她又叫了吔一声...她又說不如抱起她屌...佢會好high....好又就她...抱起她上下時她很多水...屌了5~6分鐘就
頂不住...不過真係好happy...下次一定再找她!

真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论