2011年2月8日星期二

年初二骨場遇好野

年初二 係屋企食埋飯 戰友出發去蒲下
準時9點係福田關口等,見面恭喜下對面先 
等佢地幾個已婚人士派利是
打電話去book房先
第1句就話冇咩女呢幾日 你地黎唔黎....
問下團友先 個個都話冇所謂 跟手出發去嘴嘴8樓
一到8樓 班服務員 個個恭喜先恭喜後 問拎利是

其中一個團友發版,轉頭入黎陪我地飲返2杯既 個個都有利是
入到房坐定定 飲2杯先
,吹個媽咪搵女,等左2個鐘都冇囡.............
個個心灰意冷,班服務員 呢個時間入黎 陪我地玩
心諗都好 有女陪玩
係唔抽得水果下仆街咋
餓狼 狼性發作 大劈時間..劈到班女dj訓低晒,
某幾個屎忽鬼 見女醉埋去抽下水
玩到成4點埋單閃人 結果每個女dj
發紅包300蚊一封.....
落到地下 問團友去邊  有人話返屋企交人 去下沙汁返劑順手訓埋
租地方訓 食野..咩叉都有
真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk
....
結果各自修行......上到黎 唔汁返劑既 對唔住細佬 成4點 邊有女仆街...
行行下...行到興x潯門口 比個部長叫按摩睡眠
仲話有一條龍服務 收費400
扮下傻仔 問一條龍包咩
上到房除鞋 坐定定食支煙睇女 一入黎 5條女 個個都有16x高 唔係呀 雖然樣就一般
可以接受
結果要左個滿面笑包既(#號 報鐘 關門
埋黎抱下我 輕車左下 跟手話 喝酒的臭男人...
反擊:男人不臭 怎顯得女人香呢

條囡 自己除晒衫 跟手埋黎幫我除 好有手尾掛好晒
手拖手去沖涼 用對D 級大波 幫你沖涼...爽
最正 真係估她唔到 用對D波巨乳
幫細佬洗白白  真係水乳交融
洗到乾乾淨淨就上返房 等她做服務
光豬按摩冇咩...按左陣 差D訓著左...
突然感覺到細佬比人攻擊
望下咩事先
原來係度玩緊冰火...她有她吹 我有我抽水
條女冇啦啦叫我企起身 唔撚係呀
有咩服務需要我企起身,原來條衰女玩乳交加吹

差D比人吹爆 叫停她 返上床玩
用口帶套 上馬 不停活塞 睇住對波 不停上下搖 流晒口水
條囡自動話換花式 話頭先我服務你
換你服務返我...
比錢做鴨...唉...世界變.......................
幾經努力下 終於完事
一起去洗白白
返上床訓,條衰囡又話凍 閃埋落身度暖下
梗係唔會放過她對巨乳,拎部電話諗住照返幾張相
返黎做報告
無奈比條囡發現,只好繼續抽水,條囡又伸手埋去攻擊我細佬
各有各行動 比條囡攪到又變小鋼炮....
玩左輪 夠鐘電話響....我屌到
攪到我硬返 又唔幫我整返軟 點訓
問條女拎左個老笠 話下次報仇
真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论