2011年2月6日星期日

鳳凰路2場包膠

小弟前幾日 分別去左位於 鳳凰路 既呢兩間埸試試....

首先去左"山雞"....
硬件很唔錯.... 坐係大堂... d服務員幾好招夫..
做左2個送既大堂... 算係幾舒服... tips都俾得心甘情願...
做大堂期間... d 技c 行出行入... 食用率相當唔錯...
真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

到上房... 第一次黎... 俾個女經理幫我話事... 睇下佢咩料....
點知黎左個相頭mama... 不過係全走肥既女女...
anyway... 今次試新埸... 無謂咁多要求... 就試下佢...
part1 都係無咩好講....
到part2 都係無咩好講....
只開上路... 心諗可能知我係生客... 呢樣唔好果樣唔舒服... 最後係狂玩佢對靚腿下都叫順利ko...
之後係咁出嗲功....
我心諗你咪當我lulu啦... 係一輪假情假意後... 終於打發佢走... 訓到第2日先走人....
埋單 $23x 人仔

離開"山雞"
後, 去左食宵夜.... 係附近行左2轉就走上第2站..."nice"...

硬件講真 mama地... 有d簡陋..
不過 部長,
locker仔都叫有禮....
沖完涼....無坐大堂...  入房時路過見到有個女女背影幾得...
部長簡單介紹有咩玩.... 178 同
300.... 2者都可以加$$雙飛....
之後部長介紹頭先見到果個女女... 不過講明只做港式... 我就話叫佢黎睇下先...
女女黎到...
相頭ok... 身形雖然唔係我最愛既全走肥... 不過幾有睇頭... 港式就港式...
part1 無咩好講....
part 2 r
patpat 好得.... 上下路全開(原來女女岩岩m 完... 有m巾... 不過無m...所以唔做$300).... 但係無得車...
不過係咁叫我啜佢對波...
最後當然順利升空... 之後吹下水... 抄牌... 約定下次俾$300 佢洗....
埋單
$17x人仔

總結黎講.... "nice" 可以玩得盡興d.... d女女平均應該會放d... "山雞" 就整體水平高d...
女女服務就睇自己彩數啦... 可能有相好係度會好d... 
真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论