2011年2月6日星期日

布吉水X蓉

第一次報告,寫得唔好,請各位C兄見諒。

難得一日同FRIEND約埋一齊玩,就去左08年既主場“布吉求X山”,以前呢個場同CA有得揮,點X知去到人哋話停業未開。原來卑人老琨,其實得隔離間水X蓉開左,一場黎到,無理由走嘎~~上~

就甘就上左水X蓉,上樓之后無CP場既九麯十三彎,不過就有個電動門,而且好厚,睇落就幾安全,不過GA黎到唔知點咧。

個主任帶我哋入房,不過就堅決唔卑全部一間房,要個個分開,一間房一間房甘帶囡囡,真係PK。跟手就帶8件入黎,無估錯,無一個可食用,全部彈。再黎,都得8個,不過就有兩個幾可愛,見其中一個上圍OK,去馬。

除衫,囡囡有D腩,不過算啦,懶得再換,呢度唔似得CP,條女先跳PART舞,跟手就叫我衝涼,水床都一樣,無乜特別。傾計得知囡囡以前條仔好中意叫囡囡吹~~(個個都中意嘎啦
),我就話甘妳試下吹唔吹得爆我啦,囡囡就話好,上床先。跟住就爬起我“中間”開始縯奏。呢個MOMENT,我羅部IPHONE偸拍,囡囡都唔知凈掛主吹奏,影影下突然感覺一陣熱潮湧出,就甘爆左
,囡囡望下個鍾,居然黎左句“4分鍾”,卑人睇唔起添 ,唔通因為偸拍令我更刺激 從來未試過甘快爆
,真卑條囡吹漲。第二Q就肯定唔可以再失威啦,正常返。

全程囡囡都做足戲,不過就唔擅長溝通,少少悶。落樓埋單400+98房費。

都幾流水帳,小弟第一次出報告,各位C兄將就睇啦。
真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论