2011年2月6日星期日

酒店沐足按摩開大報告

Check out
左,跟住去半島泵返個正骨,休息下。休息完,我又開始回復狀態。經過一間酒店,見佢間沐足棟張廣告出來,運話有乜鬼港式全套,於是就上去睇下。上到去,個部長招呼我入房,跟住帶D女來比我揀,今次我揀左個豐滿D既。呢條女,廣西人,識講廣東話,溝通完全無問題。條女開始幫我沖涼,服務都算OK,跟住上到床,幫我按摩,我叫佢唔使咁大力,係咁夷摸下就得咖啦。條女都好識做,係咁輕輕愛撫我全身,禮尚往來係中國人既美德,我亦開始對佢上下其手,最後大家就係床上攬埋一舊。。。跟住條女開始幫我吹,佢既吹功都算合格。跟住到埋身肉搏,由於我之前已經出左4Q,呢條女食正尾水,佢真係唔好彩,我做左好耐,又轉左好多花式,都係未出到,最後我用狗仔式,加上瘋狂抽插,最後先至大功告成。做完呢一Q,大家都真係好倦,於是大家欖住係張床到訓一陣,直到夠鐘落鐘,呢個酒店沐足按摩開大就係咁樣結束。
總使費:258毛澤東
條女相頭及身材:EFFECTIVE
條女家教及服務:VERY
EFFECTIVE
條女收費:EFFECTIVE
真正完整真實詳細的資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论