2011年2月7日星期一

200美女任君挑

今日一下班5點出發去CP 立即打電話俾 小薛  小薛 話今日 有花街 promotion, 黎左好多個新囡,
服務奇好
咁我立即打的飛去...去到咁岩有花街尾場
小薛拎左紅牛俾我飲跟住叫個囡囡 !() 過黎陪我坐坐  ..唔錯 後生 波波吸手波 有彈性
仲全程對住我淫笑
囡囡入房好溫柔幫我除杉掛起 跟住條女行埋黎一下含住我JJ  口技有90分起..不到5分鐘全射出 條囡笑住話
信唔信我10分鐘可以再吹出一次
我舉手投降 先沖涼 沖涼期間服務全做足
俾佢玩下屎眼由硬左..條女下下深喉...7.5分鐘吹出..
之後轉到床上玩.........
條女一路做服務一路講招式名稱 做到春色撩人
佢就著黑絲 仲叫我扯個洞...我已經忍唔住 抱佢反轉
囡話:別這麼急麻,服務還沒做完,還有更爽的 我已經自己帶左套 唔理佢咁多 上馬
一插...嘩!囡囡好多水 好好反應 唔似其他囡亂咁叫 下面仲識夾人 大轉20分鐘後出埋  囡囡含住暖水幫我清潔乾淨  之後我抱住佢傾左陣計
佢話做多2日就放假返湖南過端午 wor...唔知幾時再返黎..
出到房 小薛 問條女服務如何 ...好滿意啦緊係.. 仲幫我點左個雙蛋下午餐補充精力
哈哈
全程洗左 500+90(車錢)=590

没有评论:

发表评论