2011年3月25日星期五

[深圳] 新wong朝條女用大腿幫我出嘢

前幾日先試過呢間場覺得OK咪再上去睇下仲有乜好嘢lor,上到5樓撞啱經理訓話即刻影低張相,我企度睇佐一陣又唔夠膽行前去揀,上次果條女唔系度應該上緊鐘,大廳好似仲有幾個客等緊,我細細聲問後面個服務員邊個最好點解咁少技師揀,佢叫我沖完涼先同我介紹,因為禮拜6多數上緊鐘。等我沖完涼上大廳D女已經番晒去休息室,即時叫部長入房揀女,等佐兩分鍾來一大波女陸十發相頭算過得去-起鐘。我講唔使按摩趴低攬攬先,跟住楂下波-勁堅,條女主動除bar我手口輪番進攻,搞佐一陣條女問我係咪好想出嘢幫我摞油,跟住響佢工具箱摞油搞我細佬,慢慢只手越搞越high,我即刻又拉佢趴低想霸王硬上功,但條女唔制都好客氣同我講“一係你射我大腿內側,我幫你夾出來”,又真係一個好方法!!我條嘢比佢大腿夾到實一實,我都配合佢慢慢抽動,口又不停搞佢對燈,我feel到佢好有快感細細聲叫,好快我出佐,因有事趕住走全程30分鐘搞掟埋單二百港紙
真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论