2011年3月19日星期六

靚女洗腳妹妹讓半球

早2日返咗上大陸神州遊樂,行行下有少少腳卷咁就同個朋友走咗入一間揼骨洗腳休閒中心
,檔嘢就唔係什麼豪華直情係D地檔,一座低我就叫部長黎個足浴on下腳先~講明要女不要男,

真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk
等咗振....見到有絛女拿住個洗腳盤入黎同我做....啊真係睇唔出咁樣嘅相頭/身才/皮膚/年幾/地方..
都會係道做洗腳妹...真係過引..我當然同佢吹吹水啦(一面吹.一面睇佢個半球啦),
知到佢今年20歲湖南人剛剛來深圳做工,聽佢講都做得很開心/睇佢on腳都好細心天天真真咱...
我就問佢會不會學揼骨.佢講會..我相信佢將來一定會是個好技師
我係道祝佢.早日走上深圳技師之路..
#如再有機會我都要試下檔嘢D真正技師先...報告完畢...

真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论