2011年3月16日星期三

關口主場幼齒多,中出多次冇中招

我的主場是關口的新源,後來改名做盛源,上次去變左做東方。名轉左,女質依然高企。

呢個場我去左三四年,叫得做主場當然是有原因。除左近之外,收費亦算平,四舊開大兩Q,而且女的質素好高下。過去三年,我至少遇過五個90分的女孩。其中一個只有十六歲(佢話),但下面毛未出齊,樣貌九十分。我包養左佢一個月,花費三千銀,加送電話一部,中出n次。

基本上我好少番食d女,但有d女是唔番食唔得,尤其是幼齒,真係好難忘。

我鐘意帶d女去水療場,雖然貴,但玩法唔同。因為除左可以按摸過夜,亦防止佢半夜走佬或偷野。關口附近可以有酒店附設的水療包括馬雅城同埋金冠假日。兩間在關口都可以做到人仔港幣一對一。
真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:
www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论