2011年3月19日星期六

[深圳] 街周門診街証記

小弟乃新人一名.
在貴站潛修多日終於在最近出關,
誰不知一上佳周就啦野,

果日人客都不少,
我入到房還見有幾個師兄岩到入左隔離房,
心想,有射自然香,
懷著小路亂跳的心情,
好快己經聽到走廊有高跟鞋聲,
個心都就黎跳出黎添,
真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

但最尾d女女全部入左師兄房
唉,算,新人係甘啦,
但好快,mr lam又帶左幾條女入黎,
女係多啦,不過 no cup of my
tea.
膽粗粗加低聲下氣叫lamlam換,
"無啦,係甘多啦,求其執個小埋算囉"
見我唔出聲
"一係你等等啦,有幾個就落鐘''
ok,我等,
等左半個鐘,其間見好多女女落鐘,
唉,算,新人,係甘啦,
結果我一人輪街証45分鐘,
d師兄出出入入望住我都幾甘皆,

本來開開心心去玩,
結果搞到好似好折墮甘,
雖然女女服務真係唔差,
但個心情都好小小down,
唉,算,新人係甘啦
真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论