2011年3月24日星期四

兩日一夜之搵食之旅 part 1 @皇X酒店嚇9之旅

話說星期六,日...小弟只係訓得個兩粒幾鐘ge情怳下...展開北上搵食之旅...

好唔容易先挨到11pm收工...個時已經累到得返半條人命都唔知有冇...
但就行左去搭巴士北上...本來係約左fd
ge...點知過左關...先俾佢放飛機...
一支公係冇做功課ge情怳下...惟有係站頭等下d咭片黨介紹一下...
見到有間熟口熟面ge...就佢啦...
皇X酒店桑拿
應該唔會去左送死掛....
上車go go
go...去到真係酒店...仲有人係樓下接我上樓...
入到去...個場都幾好下...沖涼地方都算唔錯下...
不過li
d都唔係重點...重點係後面...
洗完白白...經理就帶我入房...叫我係度等下...
當我睇緊電突然有人扣門...見到有女...不過得個一個...仲要唔靚兼係肥肥地...我就
真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk
跟手我又去睇我ge電視時...又有人扣門...今舖勁呀...多左個揀....
一個高少少,少肥,有波...but相頭唔係幾得...
一個就相頭幾得,身型唔錯...不過可惜係微波仙子...
不過算啦...就揀你啦...
囡囡先叫我扒係度幫我按...摩.....
E...按?唔通我搞錯左?
當囡囡按左幾下...我就知道我冇搞錯到...
皆因囡囡手骨冇乜...直情接近可以話冇添...
不過唔緊要...好戲在後頭...
按左一陣囡囡就出左去拎野....返黎正式好戲上演!!!
囡囡一返黎就熄晒所有燈同電視...之後就埋黎幫我吹...一黎就用熱水幫我吹...吹到我幾high下~
錫lin
lin,咀袋袋當然唔少得...仲用d淫淫ge眼神望住你...諗起依家都有d興奮

跟手上馬...不囡囡騎工一般...差唔多全程我做主動
做做下ge時候...食蕉...冇啦啦d燈閃左一閃...囡囡即問係咪閃左紅燈
我咪話d燈閃左一下...囡囡即刻走去著返d衫
我都唔執輸...啦啦聲著衫扮按緊...不過細路就勁lor...唔識驚仲繼續帶住頂帽隨時候命...
囡囡就去望下有咩事發生...跟手又打去台問下...得知冇事又繼續玩過...
又同囡囡大戰一番...囡囡d呼吸聲此起彼落從沒間斷...
塊面紅bobo...呼吸越黎越快...個西越黎越緊...終於...囡囡高左第一次....
不過...我還未出...繼續同囡囡死過
真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk
當我同囡囡開心緊ge時候...出面傳黎幾把男人聲...
心諗: 唔係ar
fa...又黎...今舖唔係真係有KO到ma...
囡囡即時著衫...收晒d野係個胸度....
大佬我又係著返衫扮按摩...今舖真係有d驚....但細路仍然亳冇懼色頭帶高帽...
心諗:
如果今次真係KO到...都唔知點解畫好啦....今舖真係仆直啦...
誰知...只係d客係出面行過傾計太大聲....嚇到我同囡囡縮晒沙....
又得知冇事後...繼續同囡囡吊過...
強吻轉post都冇問題...囡囡實在好玩得...其實囡囡係冇車牌...不過俾我錫左幾下都唔嬲...仲好開心繼續玩
繼續繼續再繼續...細路繼續奔跑...囡囡d呼吸就繼續加快繼續加大...最後完身都震晒...個西仍然好緊下...咁囡囡就高左第二次

雖然囡囡黎左兩次...但仍有d戰力...同我繼續死過...不過最終都不敵我細路...問下可唔可以打出...
我就梗係冇問題啦...皆因我都俾細路搞到腳仔軟...
囡囡有d飛頭散髮咁行左出去拎油幫我打...
返黎時同我講有人問我做乜搞到咁ge樣...就答返佢頭先同個老手吊得太興奮...
個下真係好開心
之後囡囡幫我chok下chok下...仲要黎指插...仲越插越入...當堂好鬼high
最好頂唔順...派彩!!!!
事後囡囡細心清潔
訓低休息吹下水...直到夠鐘!!!

囡囡真係好好玩...除左對波唔夠大...騎工一般之外...其他都ok
最重要係佢吊得...前前後後差唔多吊左成個鐘先出野亦唔面黑...仲鬼死咁開心
仲話邊個做著你女友就真係幸福lor...可以玩到咁耐...一定high到死!!!

最後我就埋單走人...去按返個正骨去鬆鬆...繼續第二日搵食之旅....(聽晚再講)
真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论