2011年3月20日星期日

街周 - 大戰可愛小野貓

囡囡編號 : !**
樣貌 : 眼大大但好淫,長髮靚女
身材: 驕小唔夠5尺高,軟熟大波,無乜西毛
技術: 深喉水簫 + 波地 + 360度旋轉吹奏
服務:
一齊沖涼,女友FEEL

過程:  打比林生約好囡囡,到步即叫囡囡入房,先坐我大比傾幾句,我就乘機抽下水搾下波先,好有手感,跟手比佢除哂衫褲,到佢自己除剩Bra和under時,就叫我幫佢除,呢D野無難度,正當落手時,佢就走來走去,又跳上床,你話呢隻小野貓幾鬼可愛,話咁快捉實,除Bra和under一起沖涼。沖涼都係果D,同我洗淨,全身波地,深喉水簫。洗完上床開波,啜全身,又波地,又深喉,又成日望住你,眼神極淫,帶袋開始第一Q,女上,係咁騎,騎完到我,抱起佢掛鼓,行近鏡前互相欣賞,掛鼓狂抽啪啪巨響,放回床邊男上狂插,爆漿,完成第一Q。

爆完第一Q,休息一陣,涼過涼翻上床做服務,又係果D野啦,重複做多次,不過就多左樣360度旋轉吹奏,帶袋開始第二Q,男上傳統式壓著她狂轟,一招到尾,爆漿,完成第二Q。事後囡囡同我講:對我好有感覺。我問:什麼好有感覺?囡囡:很想做愛的感覺。我就笑一笑,吻吻她的臉頰。我想:你對任何人都可以咁講啦,我唔會沉既。最後離開時自動走來抱抱,很有女友FEEL,然後出前台埋單走人。


真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论