2011年3月24日星期四

偏遠地方有好嘢食,368元去沙灣激情淫女大食2Q

尋日上黎食女,想行遠d,揀佐沙灣,見到有間講灣明珠,未去過,咁就去試下
到佐講明食大餐,直接上房…環境麻麻地,勝在乾淨,入到房…部長帶佐兩件女比我揀,話其它上緊鍾,兩件都唔錯,一個高挑,一個白皮膚..大波靚女,睇白淨果個比較淫樣,+風騷
,就揀佢啦,條女自報no,823,然後拉我埋床邊坐…跟幫我除衫..放好d衫後再拉我去沖涼房洗白白..沖涼細心又溫柔…仲沖得好乾淨...因為好耐冇食大餐,咁就系沖涼房先黎1Q口爆,好爽,爆到佢把口入面
到了床上.抖一陣又開始,先鍚我上身…錫了十分鐘..換位置,錫下邊….吹奏功夫好正…果種感覺令我回味再回味…我見佢咁落力…緊係出反真功夫比佢感受下啦…於是..先熱身..(第一招..推車車…)第二招…女上男下,條女騎功了得..磨得我好正…開始有d忍唔住….係呢時間..我就換花式玩….用第三招男上女下,不停推…不停推…直到……完事…然後女女幫我除雨衣...帶我去沖涼…幫我著衫…坐左一陣..比埋家用…先走…


總結: 368元出2Q  正…正…正
上唔上得過::: 可以
真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论