2011年3月18日星期五

[深圳] LW友二45度骨

話說上個禮拜同老細去深圳工幹,
同個客食飽晚飯送完佢返酒店都係8點鐘,
老細九痕痕話想去按摩(小,知你想點啦),
佢就帶我去佢上次個間友二(同音)桑桑,
入到去個場唔大,但美容師幾多又有幾個幾靚下,
一坐底我同老細都各有一個靚靚美容師sale呢樣嗰樣,
睇睇餐牌按咩都包大堂一至兩個,

真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk
我同老細就咁一人一個洗面,一個按腳,舒服呀.
我嗰個隻手滑滑,樣又OK,老細嗰個樣靚身材又正,
洗完按完上房,
我就按個什麼養生之類招式,
系電腦睇相, 得一兩個OK,
搵個清純妹妹,
我老細就執佢條美容妹上房按,
技師入到嚟個樣像真度得7成,
不過佢都按得幾好,
按到我細佬時都好溫柔吓,
例牌搜下身,初時有少少格手, 但攪到我硬晒, 唔Q理佢,
強攻, 上上下下都清楚晒,越搜越叫得大聲,
十分鐘到KO,
再按一陣走人,
賽後報告老細個靚靚美容師so半球佢睇, 請佢食波餅,
但無打機(唔係好信),
因為找數每人都三佰幾,
老細有優惠平50一位.
總括: 可以一試.

真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论