2011年3月22日星期二

[深圳] 水刀 貴鬆腿 + 好lum雪域

自從月頭去水方比個技師超到位鬆腿後
就周圍搵相關邪料
係友台 cd rom 一翻 上星期終於去左水刀

係2樓 左簡右簡 爆拿晒場
都搵唔到鬼鼠位
心念唯有禁電腦簡技師上房啦~
點知電腦位排晒長龍 唉
問服務員 原來3樓仲有電腦
上到去 oh~
有一半位無人坐
簡左個周圍無人既位輪牌

js一來到 無2 3
下己直入第3腿
心中大叫 正呀! 中晒獎呀! 命中率100%
一路有傾計 一路佢好小心禁周圍望
一路2成大脾8成...
好刺激
真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk
按到我禁上下佢問我按幾個鐘
個時期實己經就3點
就回佢只按1個
不過我會多簽小費

然後佢就同我講 禁你要幫我簽多3個鐘 耶
我心念 禁拿大咬? 好就比多D你
我簽夠200 比你啦
唔簽鐘啦
然後佢就解釋 每個鐘客人簽幾多 js都最多收30
要到第4個鐘先可以無限簽....咦!!? 乜禁煩既咩
禁加加埋埋咪4
5舊水起次機??
算 我忍 1個鐘 夠鐘 走人

簡技師  睇過c兄 話spa 有科到 但係 其他推油我就唔知
但係見到雪域 有個 技師
好靚女好鐘意 好 博一博

係唔知到有無/既情況下上房
js到  有7成似相 係皮膚無禁好即
開始按...哇 手骨好專業~
背按得好舒服...
一面享受好手骨同時 一路擔心禁好手骨...恐怕行老正!?
然後去到下半身...都仲係....無料到....好規炬=
="

按完後面按前面啦~
由左腳開始...
先係小腿...然後大脾...ohh...按到好近3角位...
小火炎開始有反應...但係始終原全無掂到...
加上先前好手骨令我覺得佢係老正...
所以我yuk
都唔yuk下....
再按右腿....又係禁到位...我終於忍唔住...
met開小小大脾試探下...
佢隻手真係keep住按最內側...
而且手法開始由按變成輕輕禁抓...
就係呢種手法最引死人!!
抓多兩抓佢笑住問我
想點按呀?

我反問佢 你想我簽多小呀...
佢話$250.... 個人覺得都算大咬..
心目中價錢係最多200 但係真係好
lum佢個樣
就無講價啦~
過程有互動
有伸手人去波
有錫面...

鬆腿+相頭好手骨好昇空=5舊幾 我覺得值
下次去
skip鬆腿
真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论