2011年3月22日星期二

初試祥盈SN 軟硬件分析

話説陪客人開完會,佢問我CP有咩特色?!
嘿嘿...我咪帶佢去週圍遊..途經土溏...見到祥盈有Coffee Shop
入咗去Tea一Tea,
傾傾下佢原來九痕
見唔駛走來走去...就試下呢到D女得唔得

環境:
新開冇耐,  乜都係新, 裝修算唔錯.
房夠大,
沖涼房一目了然, 基本設備有斉, 都好乾淨
D洗頭水係堅野, 有誠意, 熱水完全冇問題
真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk
技師:
揀女時間到, 第一輪麻麻,
再黎見到有個白白淨, 相頭唔差, 記低號碼
第三輪個客揀咗個A牌高挑大MiMi,
我就要番嗰個B牌白雪雪...
我問一問經理A,B點分?!
A牌: 500 夠高, 有跳舞同強姦玩
B牌: 400
160cm以下
一共睇咗十幾個,有一半可食用,過幾曰話會有班新女

服務:
我呢個囡囡好有自信, 樣係可愛型
皮膚白雪雪,
MiMi都唔弱
侍浴工夫做足, 佢成份壓上黎, 磨下磨下, 差D桔咗入去
沖咗水, 我仍訓係水床, 佢開始吹吹肅,
技巧中級
我為有提升佢投入度, 一手玩MiMi, 一手玩鑽探
鑽得深, 噬得深,手越快, 吸得仲快
見佢咁High,
我係唔通知下爆出
佢個囗一邊流出黎, 一邊話我衰
上床後, 佢扮嬲睇電視, 我為有冧番佢, 仲影下相
搞搞下, 佢又濕濕地,
又吹我細佬...我話你又想囗出...嘻嘻
佢即刻載套上馬, 換了又換了幾個姿勢,
始終半邉燒鵝脾佢最肉緊
最後我一邊儨,一邊加快...佢當然軟倒床上

總結:
硬件確實唔錯,始終係新
囡囡我就覺要再搵多D,
多D選擇
整體服務70-80分, 因為今次條女幾聽話
真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论