2011年3月16日星期三

珠海SN仍然一片死寂

有事去開珠海, 一個以前既傷心地, 不過為左証明我己經放低左, 決定去SN出番兩Q先走
以前成日去金葉, 今日就先去睇睇, 點知知客話SN 無開,
剩番按摩而己..
無謂搏, 於是拎個電話出黎, 打番俾以前相熟既主任, 有開, 於是叫佢幫我開定房

上到去都係酒店房,
等左無耐就帶左8個囡囡入黎, 不過D質素認真麻麻..
睇第二輪, 終於見到個正常少少既, 先留底佢, 再睇多輪..
好彩第二輪有留到囡,
第三輪仲屎.. 算, 開波.

囡囡20歲, 唔經唔覺以前最鐘意既90後, 原來而家都己經20歲..
不過20歲既身體依然好滑溜,
搞到我忍唔住係咁係佢身上巢黎巢
過程都係果D,
不過我事先唔記得問經理依家有乜服務, 都唔知囡囡係咪偷懶, 因為以前係跟莞式做服務的, 今次囡囡就好多都無做
不過囡囡全程訓係我隔離攬住我係度吹水,
感覺又幾好既

兩個鐘好快就過去, 埋單568
如果去開珠海澳門, 又覺得澳門SN太貴既話, 黎依度都係一個唔錯既選擇


應承左囡囡唔俾佢個樣其他人睇, 師兄們就自己憑背想像下啦    
真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论