2011年3月20日星期日

[深圳] 史上最正的桑拿 詳細包膠

話說琴晚星期六, 放工後突然間和兩位朋友想北上起機加睇波, 於是我地12點就坐616s小巴出發. 到皇崗後都不覺有這麼多人出發. 一落皇巴士後,
就不其然"嘩"了一聲. 過關條隊排到免稅店, 過關過咗我半個鐘, 其間有段少插曲. 有位c兄大叫了幾聲, 大叫排晒隊開多幾個counter,
之後有幾位公安帶走了他, 希望嗰位c兄無事.

出關後, 就去坐白牌車, 在等白牌車期間就打比相熟經理問下多唔多人, 經理話要等兩個鐘,
我就話唔去, 跟往帶我地去等車嗰條友話有相熟桑拿, 港式168三個鐘又比咭片我睇又話五星級又話一定有房,
於是我地諗都係起機姐就去試下.

真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk
嗰間桑拿叫景軒酒店霧x桑拿, 在11樓的. 入到去換衫沖涼, 一睇得四格沖涼位. 有兩個水龍頭是爛的,
要用鉗教熱水的, 沖完後就出大堂, 一睇電視就比曼聯入波, 跟住入房, 條七碌主任就帶咗7條女比我地, 水準一般, 每人選了一個就入房,
一入到房技c就問做咩服務, 我話港式啦. 條女就話港式得30分鐘, 我話吓30分鐘, 我玩咗甘多年都未試過得30分鐘, 我立即走過隔壁房同朋友講,
佢地都話唔能係呀, 黑店, 無計啦只好繼續.

返房後同技c講開始啦, 跟住技c去攞油攞毛巾, 攞咗成個字, 按摩按咗五分鐘就開始推油,
rpp都無, 落油即推. 推完佢話去洗手掉垃圾, 又掉咗十分鐘, 回來後叫我出大堂睡, 話無得在房訓, 我話無所謂我地幾個訓一間房姐, 之前個主任話有房訓,
我和兩個朋友就在其中一間房睇波, 睇睇下, 條七碌主任走咗入來叫我們出大堂, 我朋友之後就狂插q佢, 少到佢咩屋企人都出晒來,
條七碌主任都係話我地得六間房唔可以在房訓. 最後我地都出了大堂訓. 叫服務員攞三張被比我地, 佢攞咗兩張被, 之後攞咗六條毛巾來, 話無被.
我望見我朋友蓋住六條毛巾當被, 我真係忍唔住笑咗一陣, 之後就火滾地坐車返香港.

這兩小時的行程真係不枉此行,
堂堂一間唔知係唔係五星級酒店內的桑拿會發生的以上的事, 爛的水龍頭, 用鉗教熱水, 港式得30分鐘, 得六間房, 無被蓋. 得六條毛巾當被的地方,
真係史上最正的桑拿, 下次請我都唔去, 小狼打咗差不多兩小時先出完這編包膠跟大家分享, 真人真事. 請大家支持下, 不喜歡勿插, 多謝

真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论