2011年3月24日星期四

[深圳] 清純可愛金記96

好耐冇去金記啦,又咁啱鳩痕就一個貢咗上去,列牌同經理吹咗幾句入房,叫佢安排個我冇試過嘅女俾我。佢話:好。冇耐就安排咗96號過嚟。呢條女樣掂喔,身材均勻。波唔大。ok啦。唔洗揀啦。
  真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk
96入到房,除衫就一起沖涼, 嚟過body加水中簫,
囡囡的硬件不錯,皮膚細嫩,雙胸飽滿。順便揉了揉,手感相當的好,彈性很足咯。沖完涼就上返床。上到床,囡囡就錫喔全身,跟住就吹,吹宮尚算可以。囡囡就主動攞我手摸佢。我就上手多向佢私處摸,囡囡冇乍形。摸多兩下,囡囡下面濕漉漉。我條鳩鳩挺赳赳。都進入狀態。我就話我想做一次先。囡囡話:好。戴套。呵呵~實戰正式開始,開始女上式,身材好,有力量,一下一下的力度強勁,坐坐5分鍾就換了她在身下,再狂插。囡囡能比我插到叫快一點。同時雙手抱住我屁股,一下一下往她身上使勁,以讓我插地更加大力。最后加快速率,大概以一秒鍾兩下的速度狂插10秒先射了第一炮。呢個動作我已經系金記重復上百次。躺在床上休息一會,起身衝涼。一看房內大鍾,表現還不錯,插了16分鍾。
 
稍微衝下涼,回到床上做服務,都系果啲啦。可能第一次沖的太猛,囡囡做完服務,我都冇要求第二Q。可能年級大啦。好難回氣。就抱住囡囡傾下偈就落鐘啦。總體:囡囡唔錯,樣靚身材都唔差。值得推薦。

真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论