2011年3月21日星期一

貪食SN人妻

星期6係皇剛村食飽飯,揼返個正骨,朋友帶我去左口岸醫院旁間SN,入到去有個好大GE泳池,有細路仔在游水,
去到休息室勁多人,有男有女有細路,見無位坐就上房中式啦,技師入嚟無乜特別中女1名,我話都幾累按3个鈡啦!
按得舒服既...佢話落油推背...推呀推,推到屁股又幾舒服喎!連到屎眼都推埋既
差D成條褲 比佢除左,間唔中又HI 下個袋袋
,心諗呢間野甘正路唔會有机師......
轉左身越嚟越唔對路,佢有意無意甘多手多腳,
真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk
咁原本好正經
既我又試下多手多腳先,佢坐住我隻腳掌按腳時,我揾隻腳趾公頂下隻西西先
無返抗喎!跟手坐係床尾按双腳時,又
借頭借路幫我整枕頭,成個人坐上扒落嚟,咁我就順勢揾JJ頂下佢個西西先,見佢合埋眼好enjoy咁,
得咪
企番落床按大比我就捉佢隻手玩JJ,佢玩左好耐但好似無意幫我打出嚟咁,我話受不了喇
佢話打出黎好浪費咁話
仲捉我隻手摸佢西西,
咁我唔客氣喇!拉底佢條褲玩西西喇!小毛白淨見到都硬晒...跟手佢仲叫我則身捉住我
既JJ去磨擦佢隻西西,
佢話很想做,很久未有喇!年回老家跟老公做過到現在,很想要啊!問我要唔要做
係呢度
又無袋点做呀!佢話前面有間洒店....當時零晨2点多,佢話下班了叫我去酒店等佢....JJ都硬到...見佢樣唔差又唔肥..好GO!GO!GO!.......去到洒店先知大鑊
意想唔到...............無房
咁点算呀JJ硬到要流出黎咁滯...3間洒店都FULL!暈!佢叫我返入去
SN度瞓覺先,交換左個TEL NO
,约好早上11:00再戰.............無計唯有硬着JJ入番去,反正朋友未走....11:00見佢未打黎,
就試下CALL佢啦!無接電話,..../size]諗住同朋友去飲茶.....沖完涼見到個短訊..不好意思睡着了,你先去洒店拿時租房,留個房号
給我便可以..............!大戰一觸即發...佢一入房巳急不及待除衫,推我上床除我條褲一口含住............袋呀!袋呢!
就係咁瘋狂大戰左成個鈡,睇佢真係餓左好耐,夠野,夠狂,多水............ 從未食過呢D
人妻,食落又一番風味!呵呵
真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论