2011年3月22日星期二

[深圳] [圖生遊記] 芙蓉!

好耐都冇出過REPORT 啦...

今次小弟上左去深圳.. 好在朋友A 借左個指南針比我.
如果唔係都搵唔到芙蓉係邊呀!!


事緣係咁:

咁小弟有一晚(即係前晚) 同個朋友A 係 QQ 到吹水..
佢講呢期成日去芙仔...

傾傾下果時佢又係到引我....我心諗係時候都要轉下場..

因為小弟係水方之友.. 有睇開我REPORT
就知水方好似我半個屋企咁..

朋友A 同我傾多兩傾...比佢搞到我心動.... 結果尋晚就上左去..

一向單拖出發的小弟..
就緊係問齊資料先出發啦..

例如邊個技師... ETC ETC...多謝朋友A 唔話我煩.. 比我狂問  
真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:
www.happy0769.hk

過程:


一去到果個十字路口位我就企左係到望望下... 我搵緊個入口之際

我見到幾個中年男人係眼神晃晃忽忽咁.. 睇你個樣仲唔食偷跳!



跟手我就跟埋佢地入去芙蓉酒店上三樓.. 

上到三樓的時候..
已經有個妹妹仔帶我去沖涼果個位.

但係朋友A 同我講有會員卡可以打折.. 我就問個妹妹係唔係可以即買即用..

原來係唔得架,
開卡要等24小時後先得..同埋張卡係冇限期的! 

咁都唔緊要啦..反正我一入呢個門口我就知會有下一次.. 同下下一次.. 同下下下一次..

因為呢.. 有我杯茶係我前面行過.... 我想問佢咩NUMBER .. 不過.....

有人同我講過如果佢地答你..
佢地會罰錢的...  SO 我冇問LU~~~~~  

入到沖涼既位置的時候, 硬件不過不失啦, D 服務員個個都有小小串串地..


不過唔緊要的.. 因為佢地一日都黑都忙到飛起.. 西面就小不免的啦..

因為我對佢地都係笑笑口.. 咁佢地對我都OK 既


沖完涼咁就埋位坐下...  一坐底就有主任過來問我有冇MARK 技師..

有CHING 講佢地態度係好差..
不過我見尋晚佢地都OK 架.. 因為我見過態度仲差D 既.. 


咁個靚女主任就問我有冇相熟技師...我就同佢講無呀... 有冇什麼岩心水叫佢輪牌比我...


跟手佢就安排左一個我都唔記得佢講過咩NUMBER 既... 咁就安排我入房啦

一入到房....
原來就係果個係我眼前經過左果個囡囡...

嘩!!! 原來個傳說係真的!!!

真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:
www.happy0769.hk
傳說: "相傳自古以來, 一去到新場第一眼見果個囡囡.. 多數會係第一次就食到...."

好似小弟第一次去仙記,
第一眼見到海洋.. 第一次就食到..

仲有.. 第一次去金池, 第一眼見船船.. 又係第一次就食到 ...

經過小弟親自證實..
呢個傳說.. 係真既!! (廢話講完)




好~回來實戰現場啦我地..

咁囡囡一身打份.. 頭髮長長.. 眼仔大大  32A/B CUP 手波..
真係小弟杯茶

不過都係小弟衰.. 記性其差... 忘記了工號.. 所以對不起咁多位CHING 了

PART
1:
都係按按DUP DUP.. 同正骨差唔多... 沒有什麼可以比小弟寫一寫..

PART 2:
有CHING 講..
佢地會除晒上身同你做波推... 不過小弟呢個只除一半.. 拉到上心口..

我覺得都OK.. 不過囡囡好驚奇的是.. 小弟單手就解左佢個BRA..


我相信呢到有好多CHING 都識.. 仲有CHING... 一掂就彈開既神手.. 

呢個囡囡都幾好傾..
同叫聲都幾好聽.... 小弟隻手一向都好守規矩..

都係搜下身咁... 咁好快就過左1.5小時了..

其實PART 2
都係咁上下.. 如果CHING 覺得短既... 我下一回可以寫到小說咁 

完左之後囡囡就拖住我手出去..
沖涼埋單...

是次洗費: 268 人仔

因為小弟都有D 趕... 因為.. 仲有一下場.. 

今次呢個首試..
我覺得都OK.. 下次都可以再去..

真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论