2011年4月23日星期六

[東莞] 風暴cp之旅[有相]

岩岩回到家出返個小報告@@
今日小弟同個朋友下午2點左右由香港出發,一過羅湖關就打比經理訂房.乖坐河蟹號火車.超多人得返企位.到左cp就醫下個肚先出發.
今日小弟第一次去呢個場.見ad話打去預約話係16X會員的話,小公主有折380人仔2小時.但問過朋友話一般.但個心都係想試所以去左....選女時好多不能食用@@可能太多客.可以供選的不多..我同我個朋友眼都凸左..有幾個扒到好似恐龍甘..不過好彩都有d係食得落.
選左大約4轉.每一轉有4-5個女仔..我選了個比較瘦的.我朋友那個樣比較靚.
可能打風關系.唔用桑拿房.經理安排了酒店房比我地兩個
不過就唔係玩iso[失望].而係dup骨.吹爆.攪野...其實來來去去都係個d

真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk
但不得不提係個女仔好輕,22吋腰.A波.唔夠80磅....我可以成個人抱佢起身做..甘大個仔第一次甘叻仔
雖然樣子一般,但又真係好過隱...吹都好勤力.吹左成10分鐘我都未爆我見佢累累地叫佢上套做.還有我問佢最多可以做幾多次.個女仔話2小時內最多可以出3次野,
選女時個經理會話呢個女仔幾錢
我選個個真係380.我朋友的是450.如果師兄去就要問清楚
個女仔唔想我影佢.只好偷影
8點已經返到羅湖找其它老友食飯@@唔覺打緊風.老友們在羅湖同我會合之前去完老地方起完機.可能時間早.一切正常

真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论